Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه نیوز، سلسله عملیات های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نظامیان ارتش عراق عملیات جدیدی را در استان نینوا در تعقیب باقی مانده عناصر تکفیری داعش، ترتیب دادند.

در جریان این عملیات ۵ عنصر تکفیری داعش که پیشتر نیز به دلیل دست داشتن در تعدادی از عملیات های تروریستی تحت تعقیب بودند، بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام امنیتی عراق در این خصوص گفت که این عملیات پس از جمع آوری اطلاعات از محل تجمع باقی مانده عناصر تکفیری، انجام شد.

کد خبر 4480133

منبع: مهر

کلیدواژه: استان نینوا داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: حمله ایران طی چندین ساعت انجام خواهد شد

کاخ سفید در بیانیه‌ای ضمن تأیید اینکه حمله ایران به اسرائیل آغاز شده گفت که این حمله طی چندین ساعت انجام خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کاخ سفید در بیانیه‌ای گفته ابعاد حمله ایران به اسرائیل احتمالاً طی چند ساعت آشکار خواهد شد. در همین حال، رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد حمله ایران فقط شامل پهپاد نیست و شلیک موشک را هم شامل می‌شود.

وزیر حمل و نقل  عراق هم شنبه شب از بسته شدن حریم هوایی و توقف پرواز در آسمان این کشور خبر داد. این تصمیم بعد از رؤیت پهپادهای ایرانی در آسمان عراق گرفته شده است. سه تن از مقامات امنیتی عراقی در گفت‌وگو با الجزیره و رویترز مشاهده پهپادهای ایرانی بر فراز اسمان عراق را تأیید کردند.

دولت اردن نیز همزمان با انتشار گزارش‌هایی از شروع عملیات تلافی ‌جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل، حریم خود را بست و پروازها را کلا کنسل کرد.

سخنگوی ارتش اسرائیل پاسخ پهپادی ایران را تأیید کردعراق و اردن حریم هوایی خود را بستند

 

شبکه12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد از ساعت 1 بامداد حریم هوایی در اراضی اشغالی بسته خواهد شد. بر اساس اعلام این رسانه فرودگاه بن گوریون تل آویو امشب به مدت 3 ساعت تعطیل خواهد شد.

رسانه‌ها  و سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل ساعتی پیش از شروع عملیات تلافی جویانه ایران علیه این رژیم خبر دادند و مدعی شدند که ایران با پهپاد و موشک‌های کروز به سمت اراضی اشغالی فلسطین عملیات انجام داده است و انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر این پهپادها به حریم هوایی رژیم اسرائیل برسد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • کاخ سفید: حمله ایران طی چندین ساعت انجام خواهد شد
  • کشته شدن ۴ عضو «پ.ک.ک» در حمله هوایی ترکیه به شمال عراق
  • اولین واکنش اسرائیل به توقیف کشتی صهیونیستی توسط سپاه پاسداران
  • ترخیص آخرین مجروح حادثه تروریستی چابهار