Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:42:35 GMT

115 تن کاغذ باطله روزانه در مشهد بازیافت می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۶۲۱۰

115 تن کاغذ باطله روزانه در مشهد بازیافت می شود

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: در حالی که روزانه 178 تن کاغذ که برای تولید آن دو هزار 600 درخت قطع شده به عنوان زباله و کاغذ باطله دور ریخته می شود هر روز 115 تن از این میزان کاغذ باطله در مشهد مورد بازیافت قرار می گیرد.

ابوالفضل کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس روزانه 115 تن کاغذ باطله توسط شهروندان مشهدی تفکیک و از سوی سازمان مدیریت پسماند جمع آوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی 4.2 درصد از حجم کل زباله ها را در شهر مشهد کاغذ و مقوا ذکر و بیان کرد: کل کاغذ مصرفی شهروندان مشهدی ظرف هشت ماه گذشته امسال 44 هزار تن بود که برای تولیدش 650 هزار اصله درخت قطع شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ادامه داد: برای جلوگیری از دور ریز کاغذهای باطله به همراه زباله های تر، مراکز تولیدکننده بیشترین حجم کاغذ باطله نظیرمدارس، آموزشگاهها، مراکز اداری، شرکتهای دولتی و بخش خصوصی شناسایی شده و ظروف ویژه جمع آوری کاغذ متناسب با مراکز تولید و گروه سنی، طراحی و در اختیار آنها قرار می گیرد.
روزانه دو هزار تن زباله در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد تولید می شود.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خدمات شهري مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برق از داستان های غمبار عاشقانه/ تابوی تخریب تصاویر افراد زنده در چین (فیلم)

یک کمپانی چینی از داستان‌های غمبار عاشقانه در چین برق تولید می کند.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، عکاسی عروسی که با دقت و ابتکار از زوج‌های جوان گرفته می شود، تجارت بزرگی در چین محسوب می شود اما افزایش آمار طلاق در این کشور این زحمت و هزینه را بر باد می‌دهد.

"لیو وی" کارآفرین در چین زحمت تخریب عکس های عروسی زوج های چینی را قبول کرده و از داستان های غمبار عاشقانه برق تولید می کند.

این مرد 42 ساله که کارگاه خود را در 120 کیلومتری پکن احداث کرده، گفت: "با توجه به مبادلات تجاری روزانه خود متوجه شدیم که جای فضایی برای تخریب وسایل شخصی افراد در سراسر کشور  خالی است".

در چین تابوهای زیادی در باره تخریب تصاویر افراد زنده وجود دارد و همین موصوع کار و کاسبی لیو وی را رونق داده است. او و گروهش به صورت متوسط روزانه 5 تا 10 سفارش از سراسر چین دریافت می کنند.

کارگران عکس‌ها را روی لیفتراک قرار داده و برای مرتب کردن روی کف انبار پخش می‌کنند.

آنها صورت ها را با اسپری رنگ می‌پوشانند تا از حریم خصوصی مشرتیان محافظت کنند. روکش‌های شفاف و نشکن نیز با پتک خورد می شوند.

لیو به مشتریان فرصتی برای پشیمانی از تصمیم اتخاذ شده و بازیابی اقلام می‌دهد.

پس از گرفتن چراغ سبز از مشتری او از کارکناش که تصاویر را به دندانه های دستگاه های خورد کن می سپارد، فیلم می گیرد.

زباله ها به کارخانه سوخت زیستی در نزدیکی کارخانه متثل می شود تا برای تولید برق پردازش شوند.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روزانه 4500 زوج چيني طلاق می گیرند جوانان ووهان به دفاتر ثبت ازدواج هجوم بردند یک شغل عجیب در چین؛ تخریب عکس‌های ازدواج قبلی/ عکسی 7 تا 14 دلار (فیلم)

دیگر خبرها

  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • تولید برق از داستان های غمبار عاشقانه/ تابوی تخریب تصاویر افراد زنده در چین (فیلم)
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد