Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:29:26 GMT

2 نفر از اراذل و اوباش سیرجان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۶۲۷۰

2 نفر از اراذل و اوباش سیرجان دستگیر شدند

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیرجان گفت: 2 جوان که با عربده کشی در میدان ابوریحان این شهر اقدام به راه بندان و آزار و اذیت خودروهای عبوری می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد که پنج روز قبل در شهر سیرجان اقدام به ایجاد ناامنی اجتماعی کرده بودند توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: عامل اول شرارت در سیرجان به دلیل برخورد با خودرو سواری یکی از شهروندان در بیمارستان بستری است.
وی اظهار داشت: عامل دوم شرارت نیز متواری شده بود که توسط کلانتری 12 سیرجان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
3029/7435

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي و انتظامي دستگيري متهمان سيرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد

سرهنگ سعید مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های مختلف مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتای بهارستان قرار گرفت و مأموران پلیس فتا پس از یکسری عملیات سایبری و فنی موفق به شناسایی و دستگیری متهم در بهارستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی بهارستان در تشریح جزئیات اقدام متهم اظهار کرد: متهم با طراحی لینک و نرم‌افزارهای جعلی آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تبلیغ و منتشر می‌کرد و مالباختگان نیز با خرید چنین نرم‌افزارهایی به درگاه جعلی (فیشینگ) دلالت که در هنگام واریز مبلغ ناچیز اطلاعات حساب بانکی آن‌ها در اختیار مجرم قرارگرفته و متهم اقدام به برداشت حساب آن‌ها می‌کرد.

مرادی با اشاره به اینکه متهم دستگیرشده تحت تعقیب از هفت استان بود بیان داشت: متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی شده ولی با ارائه ادله و مستندات به بزه خود مبنی بر چندین فقره برداشت غیرمجاز از کارت‌های بانکی مختلف به ارزش ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.

کد خبر 6062513

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی ایام نوروز دستگیر شدند
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد