Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:41:47 GMT

گمرک بلامانع بودن ثبت سفارش واردات برنج را ابلاغ کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۶۲۸۴

گمرک بلامانع بودن ثبت سفارش واردات برنج را ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی معقولی در بخشنامه ای به کلیه گمرکات اجرایی کشور موضوع بلامانع بودن ثبت سفارش و واردات برنج را پیرو درخواست دفتر مقررا صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی، ابلاغ کرد.

هفتم آذر ماه وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود: با عنایت به سپری شدن دوره ممنوعیت واردات برنح، خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به گشایش سامانه جامع تجارت برای ثبت سفارش برنج اقدام لازم به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4480143

منبع: مهر

کلیدواژه: برنج سامانه جامع تجارت گمرک ایران ممنوعیت واردات واردات برنج وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس علی آبادی در حاشیه جلسه پاسخگویی به نظرات و مشکلات شهروندان در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین تلاش ما در حوزه خودرو تولید کمی است و امسال رشد تولید بهتری خواهم داشت. سال گذشته تولید خودرو هشت درصد رشد داشت و امسال برنامه‌ریزی شده این رقم به بیش از ۱۵ درصد برسد.

وی افزود: برنامه وزارت صمت رونق واردات است. تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. البته این روند‌ها تا حدودی کند است، اما به زودی این خودرو‌ها عرضه خواهد شد. تاکنون ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: واردات خودرو‌های دست دوم امسال هم در قانون بودجه دیده شده و آیین نامه واردات هم تنظیم و برای دولت ارسال شده است. در حال حاضر این کار از مسیر مناطق ویژه در حال اقدام است و در سایر زمینه‌ها هم انجام خواهد شد. همچنین در حال بازبینی در آیین نامه واردات خودرو‌های دست دوم با کمک نمایندگان مجلس و همکاران وزارت صمت در بخش‌های تخصصی هستیم تا واردات این خودرو‌ها با کمترین عارضه و مشکل انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • وزیر صمت:‌ ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد