Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فیفا به مدت 2 هفته به باشگاه استقلال خوزستان مهلت داده تا بدهی خود را پرداخت کند و در این صورت محرومیت این تیم خوزستانی بخشیده می شود.

به گزارش ایرنا افشین حیدری شنبه شب در حاشیه مسابقات بوکس قهرمانی کشور در اهواز در جمع خبرنگاران با تایید این خبر اظهار داشت: پس از پیگیری به عمل آمده با فیفا قرار بر این شد تا باشگاه استقلال خوزستان بدهی دیوید ساکونی را پرداخت کند که این امر موجب لغو محرومیت این تیم از پنجره نقل و انتقالات و کسر 6 امتیاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که ساکونی مبلغ 192 هزار دلار از باشگاه استقلال خوزستان طلبکار است گفت: در صورت پرداخت قسط اول بدهی ساکونی بازیکن سابق استقلال خوزستان که مبلغ آن 70 هزار دلار است، جریمه کسر 6 امتیاز و همچنین محرومیت این تیم از پنجره نقل و انتقالات لغو می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به تحریم ‌هایی که علیه کشورمان صورت گرفته باشگاه های ایرانی برای پرداخت بدهی بازیکنان خارجی محدودیت‌ های خاص خود را دارند که ما این موضوع را به فیفا توضیح دادیم و دلایل را پذیرفت.
وی با بیان این که در تلاش هستیم تا سهمیه تیم ‌های خوزستانی را در ‌لیگ برتر حفظ کنیم افزود:از این طریق می توان فرصتی در اختیار تیم های استان قرار داد تا استعداد جوانان فوتبالی خوزستان به کشور معرفی شوند.
حیدری در خصوص علت دعوت امیر علی اکبری در مسابقات بوکس قهرمانی کشور گفت: علی ‌اکبری به عنوان یک اسطوره و یک الگو سخت ‌ترین مسیر‌ها را طی کرده تا به موفقیت برسد، ولی او هیچ ‌وقت ارزش‌های فرهنگی خود را کنار نگذاشته است. سربند یا حیدر کرار علی ‌اکبری از هزار کار فرهنگی در دنیا بیشتر جواب می ‌دهد و یک موضوع ارزشی برای ما است.
وی با بیان این که کاری به صحبت‌ های دیگران نداریم که علی ‌اکبری بوکسور است یا خیر بلکه صلاح دانستیم از این ورزشکار به عنوان یک الگو و یک ورزشکار حرفه‌ ای و کسی که توانسته اهل بیت را به دنیا معرفی کند، تقدیر کنیم و این موضوع برای ورزش ایران قابل احترام است.
9879/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر فوتبال استقلال خوزستان فيفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری