Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با هدف بررسی و ارزیابی نتایج طرح پژوهشی (بررسی مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان و ارایه راهکار‌های برون رفت از وضعیت موجود با هدف حفظ اشتغال موجود) ضمن مهم برشمردن مباحث پژوهشی در کلیه زمینه‌ها تشکیل این جلسه را بسیار مفید و مؤثر ارزیابی کرد و اظهار داشت:  انتظار می‌رود نتایج این طرح پژوهشی در تصمیم گیری‌های استانی بویژه در جلسات کارگروه اشتغال استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید راهگشا و مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با توضیح اینکه واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان در چند سال اخیر با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، اظهار کرد که شناسایی این مشکلات و ارائه راهکار‌های برون رفت از این وضعیت با هدف حفظ اشتغال موجود، ضرورت انجام تحقیق در این خصوص را نشان می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل، گفت: این اداره کل آماده حمایت از طرح‌های پژوهشی حوزه کار و تعاون می‌باشد.

رحیمی در این جلسه گفت: اتاق فکر این کمیته شامل مجموعه‌ای از صاحب نظران و کارشناسان خبره به منظور بررسی، پژوهش، آسیب شناسی و ارائه مشاوره و ایده، برای مسایل حوزه‌های مربوط به وزرات متبوع است.

وی افزود: هدف از تشکیل این کمیته، نیازسنجی و اولویت بندی موضوعات تحقیقاتی، اجرای طرح‌های آموزشی در سطوح (میکرو پروژه – متوسط – بزرگ)، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در راستای اهداف وزارت متبوع واجرای آموزش ضمن خدمت همکاران به صورت جامع و یکپارچه است.

وی تصریح کرد: تغییر در دیدگاه علمی و ایجاد نگاه کاربردی، می‌تواند تغییر در روند علمی دانشجویان ایجاد و وظیفه ماست که دانشجویان را به سمت تحقیقاتی که مباحث روز جامعه و مشکلات دستگاه‌های اجرایی است سوق دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: با توجه به رویکرد جدید وزارت متبوع در بحث آموزش و پژوهش و با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود، تغییرات لازم در پیشبرد بهتر روند علمی به سطوح بالاتر را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: از جمله مهمترین فعالیت‌های این کمیته، نیازسنجی و تدوین اولویت‌های آموزشی و پژوهشی استان و هدایت فعالیت‌های تحقیقاتی به سمت دانش اجتماعی وزارت متبوع است و امید است در این مسیر با کاربردی نمودن نتایج پژوهش ها، راهبرد‌های موثر در جهت حل مسائل ارائه شود.

در ادامه این جلسه رئیس اداره پایداری مشاغل و بیمه بیکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل و دبیر کمیته، فرایند انجام طرح پژوهشی فوق را گزارش نمود.

این جلسه با هدف بررسی و ارزیابی نتایج این طرح پژوهشی و میزان برآورده شدن انتظارات کارفرما (اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان) و محقق شدن اهداف تعیین شده پژوهش، برگزار گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان می‌گوید: این مرحله از ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۸ فروردین جاری ادامه دارد.
پیشکاری افزود: این طرح، ۱۱ قلم کالای اساسی گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات را شامل می‌شود.
به گفته وی، این اعتبار علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فعلی است که به خانوار‌ها پرداخت می‌شود.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان عنوان کرد: استقبال از طرح فجرانه در استان کردستان نسبت به دوره قبل که بهمن تا اسفند ۱۴۰۲ اجرا شد ۶۵ درصد رشد داشته است.
مرحله سوم طرح فجرانه از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • ۲۰۰ طرح تحقیقاتی حوزه علوم شناختی به نتیجه رسید
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد