Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:19:56 GMT

ساری: هازارد باز هم مهاجم نوک خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۶۴۶۵

ساری: هازارد باز هم مهاجم نوک خواهد بود

مائوریزیو ساری، سرمربی چلسی تاکید کرد که احتمالا باز هم از ادن هازارد به عنوان مهاجم نوک استفاده خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم بلژیکی در خط حمله تیمش به عنوان مهاجم نوک به میدان رفت و نمایش خوبی در این دیدار داشت. او روی هر دو گل چلسی که توسط انگولو کانته و داوید لوئیز به ثمر رسید، موثر بود تا چلسی، اولین شکست فصل منچسترسیتی را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد تا به اینجا در 15 بازی، 7 گل زده و 8 پاس گل ارسال کرده و بهترین عملکرد را در بین بازیکنان لیگ برتری دارد. پس از بازی، ساری به تمجید از او پرداخت.

 

 

 

او گفت:" هازارد مشکلاتی در ابتدای بازی داشت ولی در نیمه دوم واقعا خوب بازی کرد. شاید او شایسته گلزنی هم بود. فکر می‌کنم این پست برای او خیلی مناسب باشد. در آینده هم مثل امروز از این سیستم استفاده کرده و با همین روش بازی خواهیم کرد. دلایلم مشخص بود. ما از هازارد به عنوان مهاجم نوک استفاده کردیم که اگر تغییری لازم بود، ژیرو را به زمین بفرستیم. فکر می‌کنم حضور دو مهاجم روی نیمکت بیهوده باشد و من ترجیح می‌دهم هافبک‌های بیشتری داشته باشم. در کناره ها دچار مشکل شده بودیم. تنها گزینه مان لوفتوس چیک بود که به زمین رفت."

 

چلسی ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم