Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت خانه‌های عالم در شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: تعداد خانه‌های عالم نسبت به تعداد روحانی در شهرستان زنجان کم است. 

وی بر فراهم کردن زیرساخت‌ها برای توسعه خانه‌های عالم تأکید کرد و افزود: متأسفانه کمبود اعتبار در سازمان وجود دارد. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: در شهرستان زنجان تنها بیش از ۱۰ خانه عالم وجود دارد و این تعداد خانه عالم در شهرستان زنجان کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری نیا تأکید کرد: بر اساس سیاست سازمانی باید در روستاهای بالای۲۰۰ خانوار روحانی مستقر شود که در این میان  ۱۰۰ روستای شهرستان زنجان بالای ۲۰۰ خانوار است که تنها ۱۰ درصد از این روستاها خانه عالم دارند.

وی افزود: ظرفیت لازم برای احداث خانه عالم وجود دارد ولی باید اعتبار لازم به این امر اختصاص یابد.

مختاری نیا یادآور شد: توجه به احداث خانه‌های عالم خود یک مؤلفه مهم در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی است و سازمان بر توسعه خانه‌های عالم بسیار جدی است.

کد خبر 4479985

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه عالم سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی، از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان

ایسنا/همدان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان گفت: از ۲۶ اسفند تا هفتم فروردین ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی از جاذبه‌های این شهرستان بازدید کردند.

اسحاق ترکاشوند با اشاره به اینکه ۹۵درصد مسافران نوروزی با خودرو شخصی به تویسرکان سفر کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۵۰ نفر در مراکز اقامتی این شهر اسکان داشته‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت پارک توریستی کمربسته سرکان، آرامگاه حیقوق‌نبی(ع)، کاروانسرای شاه عباسی فرسفج، خانه دکتر اقتداری، موزه تویسرکان و آرامگاه میررضی‌الدین آرتیمانی از جمله اماکن پربازدید شهرستان در تعطیلات نوروز بوده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، ترکاشوند افزود: تویسرکان با ۱۰ مرکز اقامتی رسمی و غیررسمی شامل هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، خانه مسافر، خانه معلم و مهمانسرای ادارات با بیش از ۳۵۰ تخت ظرفیت و دو سفره خانه سنتی شامل سفره خانه سنتی آراد و صاحبدلان با ۲۰۰ نفر ظرفیت آماده میزبانی از گردشگران و مسافرانی است که تویسرکان را به عنوان مقصد خود در این ایام انتخاب کرده‌اند.

حضور چشمگیر گردشگران در نوروزگاه بزرگ شهر فرسفج 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان در ادامه از استقبال چشمگیر و بی‌نظیر مسافران، گردشگران و مردم شهرستان تویسرکان از جشن بزرگ نوروزگاه شهر فرسفج خبر داد و گفت: در ادامه برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام نوروز ۱۴۰۳ و به منظور ایجاد شور و نشاط در جامعه، جشن بزرگ نوروزگاه در عصر هفتمین روز از سال ۱۴۰۳ در محل کاروانسرای جهانی فرسفج برگزار شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان افزود: در این نوروزگاه که با مشارکت بخشداری بخش قلقلرود، شهرداری و شورای اسلامی شهر فرسفج، اداره کتابخانه‌های عمومی، اداره حفاظت محیط‌زیست و شورای اداری بخش قلقلرود برگزار شده بود برنامه‌های متنوعی از جمله موسیقی سنتی، نمایش طنز، مسابقه نقاشی، حرکات ورزشی و مولودی خوانی بمناسبت ولادت حضرت امام حسن(ع) اجرا شد.

ترکاشوند گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان تلاش کرده است با پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در ایام نوروز، فضایی را فراهم آورد تا مسافران و گردشگرانی که تویسرکان را بعنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند تجربه متفاوت و شیرینی را با خود به ارمغان ببرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیا در برزخ شفاعت وجود دارد؟
  • طاغوت‌ها می‌خواهند رابطه انسان را با خداوند از بین ببرند
  • بازدید بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی، از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • «ماه‌نشان»؛ ۱۰۰ نشان اعجاب‌انگیز برای گردشگران
  • امروز با حافظ : کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان
  • ترک دنیا به مردم آموزند/ خویشتن سیم و غلّه اندوزند
  • ساخت سرپناه برای پیرزن روستایی در شهرستان فومن
  • ۴۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری رفسنجان بازدید کردند