Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@12:37:00 GMT

جدیدترین اثر شیخ حسین انصاریان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۶۸۸۴

جدیدترین اثر شیخ حسین انصاریان منتشر شد

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام سید علی بطحائی معاون پژوهشی موسسه علمی تحقیقاتی دارالعرفان از انتشار اثر جدید حجت‌الاسلام حسین انصاریان خبر داد و گفت: این اثر ترجمه جدیدی از کتاب اصول کافی مرحوم کلینی است که در 5 جلد به همت موسسه علمی تحقیقاتی دارالعرفان منتشر شده است.

وی افزود: کار تولید این اثر حدود چهار سال طول کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً یک سال از این چهار سال را خود استاد انصاریان بر روی آن وقت گذاشته‌ و مابقی به فعالیت‌های پژوهشی و علمی گروه تحقیقاتی موسسه مربوط می‌شود.

معاون پژوهشی موسسه علمی تحقیقاتی دارالعرفان گفت: در فرایند تهیه و تولید این کتاب، سعی شده تا واژه‌شناسی دقیق روی متن احادیث صورت بگیرد تا بر اساس آن، ترجمه دقیقی در اختیار مخاطبان قرار گیرد. شاید بتوان گفت در این اثر شاهد نزدیک‌ترین ترجمه به کلام اهل بیت (ع) هستیم.

حجت‌الاسلام بطحائی اضافه کرد: تمام ترجمه‌های معتبر و مشهور کتاب اصول کافی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته که پس از آن متوجه وجود نواقصی در متن ترجمه‌های گذشته شدیم، طوری که جوان نسل امروز نمی‌تواند بر اساس آن ترجمه‌ها ارتباط قوی با آن احادیث برقرار کند.

وی افزود: این کتاب در تیراژ نخست خود به تعداد هزار نسخه چاپ شده است. علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره‌های 09196522020 و 02537740427 تماس بگیرند.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آبی آتشین منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، در این اثر؛ ماجرای چندین شخصیت از سال‌های قبل از انقلاب دنبال می‌شود و در چندین برش قصه، به روز سرنوشت‌ساز می‌رسیم که در آن تمام این شخصیت‌ها به یکدیگر می‌پیوندند تا تاریخ را رقم بزنند.

کتاب آبی آتشین به‌ قلم دانیال قاسمی‌پور در انتشارات شهید کاظمی چاپ و راهی بازار نشر  شد.

انسیه بحری گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان!
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان !
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان
  • درباره کتاب «پسر کاملا جدید» ترجمه شهلا انتظاریان/ وقتی تکنولوژی مقابل انسانیت تعظیم می‌کند
  • درباره کتاب «پسر کاملا جدید» ترجمه شهلا انتظاریان/ وقتی تکلونوژی مقابل انسانیت تعظیم می‌کند
  • چرا ترجمه‌ها در حوزه کودک و نوجوان بر تألیف پیشی گرفت؟
  • تقویت مهارت‌های پزشکی با کتاب‌های لاتین پزشکی