Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@05:16:55 GMT

راه اندازی هیئت گلف شهرستان کبودراهنگ

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۶۸۹۱

راه اندازی هیئت گلف شهرستان کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ،به پیشنهاد ریاست محترم هیات گلف استان همدان، علیرضا نوروزی سرپرست هیات گلف شهرستان کبودر آهنگ شد.

مراسم معارفه سرپرست هیئت گلف شهرستان کبودر اهنگ طی جلسه ای با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر هیئت گلف درمحل سالن جلسات این اداره انجام شد در این جلسه ،علیرضا نوروزی به عنوان سرپرست جدید هیئت گلف شهرستان کبودراهنگ معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درابتدای این مراسم شکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ گفت: شهرستان کبودراهنگ ظرفیت بالایی در رشته های مختلف ورزشی دارد که با انگیزه بالا و درایتی که ازسرپرست جدید هیئت گلف شهرستان کبودراهنگ سراغ دارم امیدوارم این ظرفیت ها در رشته های گلف هم استفاده شود.

درادامه علیرضا نوروزی با اشاره به پنج سال تجربه خود در امر ورزش عنوان کرد: با همه توانم سعی خواهم کرد در این مدت در جهت بهبود شرایط گلف شهرستان قدم بردارم که خوشبختانه باحمایت های مدیر اداره کل شهرستان و رییس هیات استان شاهدپیشرفت و عملکردی خوبی خواهیم بود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشته های مختلف ورزشی معارفه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم غلامی عصر امروز در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، افزود: تحقق شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری نیازمند عزم جدی مسئولان و برنامه ریزی کارشناسی شده است.

وی افزود: ریاست محترم جمهور آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم جهت تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تاکید کرده است.

غلامی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۱۹۴۲ نفر تعهد اشتغال داشتیم که از این تعداد ۲۳۷۹ نفر اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است که رتبه سوم استان را کسب کردیم.

وی تصریح کرد: تعهد اشتغال در سال جدید ۱۵۹۹ نفر برای این شهرستان پیش بینی شده است که ۹ درصد اشتغال کشور است.

غلامی گفت: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در جهت جذب تسهیلات تکلیفی و اشتغال آفرینی تلاش مضاعف داشته باشند.

کد خبر 6087070

دیگر خبرها

  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد