Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسکاتلندی لیورپول از شرایط تیمش راضی است.

طرفداری- تیم های لیورپول و بورنموث در چارچوب لیگ برتر انگلستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 4-0 قرمزها خاتمه یافت.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، جیمز میلنر، هافبک قرمزها در این دیدار به رکورد 500 بازی در لیگ برتر رسید. اندی رابرتسون، مدافع چپ لیورپول در خصوص این رکورد بیان کرد:

او عجب دوران حرفه ای بزرگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز در این مدت همیشه در بالاترین سطح حضور داشته و برای باشگاه های بزرگی به میدان رفته است. او هنوز هم با قدرت بازی می کند و هر روز به خودش بیش از قبل فشار می آورد. مطمئنم او به تعدادی باورنکردنی بازی در پایان دوران حرفه ای خود دست خواهد یافت. این تعداد بازی دستاورد بزرگی برای اوست. بچه ها تنها می توانند رویای چنین چیزی را داشته باشند ولی جیمز این کار را در بالاترین سطح و با کسب جام های فراوان به اتمام رساند. او همچنان امیدوار است که به تعداد افتخارات خود در لیورپول اضافه کند و ما همگی امیدواریم این اتفاق رخ دهد. پس برد مقابل بورنموث، اکنون همه چیز در مورد اوست. عملکرد و سه امتیاز به خاطر اوست زیرا روزی خاص برای جیمز، خانواده اش و افراد نزدیک به او است.

وی در خصوص عملکرد محمد صلاح در این دیدار که منجر به هت تریک ستاره مصری شد، ادامه داد:

محمد فوق العاده ظاهر شد. او توپ را گرفت و کارش را انجام داد. او مرتبا پشت دفاع حریف حرکت می کرد و باعث آزار مدافعان بورنموث شد. محمد به بهترین فرم خود بازگشته و تاکنون فصل خوبی را سپری کرده است. شاید کمی بابت گل نزدن در هفته های گذشته ناراحت بود ولی کاملا نشان داد که چه سطح و کیفیتی دارد. مطمئنم او بابت هت تریک خیلی خوشحال است ولی همه ما بابت کسب سه امتیاز بسیار خوشحالیم.

مدافع اسکاتلندی در خصوص دیدار مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد:

هفته بزرگی است و شروعش برای ما خوب بود. چهار گل و کلین شیت قطعا نشان دهنده عملکرد بدون نقص ماست. می دانیم بازی سه شنبه تا چه حد مهم است و می دانیم چه کاری باید انجام دهیم. پس از آن نیز بازی کوچکی مقابل منچستریونایتد خواهیم داشت! مشتاقانه منتظر بازی های پیش رو خواهیم بود. شما به عنوان بازیکن لیورپول خواهان حضور در تیم در هفته های پیش رو هستید. دو بازی بزرگ در آنفیلد پیش رو خواهیم داشت و فکر می کنم هواداران جوی خاص ایجاد خواهند کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کلهر از کودکی در آکادمی لیورپول حضور داشت و در این باشگاه رشد کرد و در سال 2019 موفق شد به تیم اول راه پیدا کند و فرصت حضور در تیم بزرگسالان را به دست آورد که بهترین استفاده ممکن را هر زمان که فرصت داشت از این وضعیت برد. 

مصدومیت آلیسون بکر در طول این فصل باعث شد که او آمار خوبی از خودش به جای بگذارد و در 26 بازی در تمامی رقابت‌ها در دروازه لیورپول قرار بگیرد که بهترین اتفاق ممکن برای او بود اما حالا به نظر می‌رسد که او قرار است به زودی این باشگاه را ترک کند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده است که ناتینگام فارست به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است و پیش از این در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه هم پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن او ارائه کرده بود که با پیشنهاد منفی این باشگاه روبرو شد. 

آنها حالا با رقیبی جدی به نام سلتیک برای جذب این ستاره ایرلندی روبرو هستند و گفته می‌شود در صورتی که کلهر تصمیم به ترک این باشگاه برای داشتن فرصت بیشتر حضور در میدان داشته باشد، لیورپول مانع جدایی او نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • گل محمد صلاح به آتالانتا از روی نقطه پنالتی (آتالانتا 0-1 لیورپول)
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • تصمیم عجیب: ستاره لیورپول فروخته می‌شود
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ