Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:25:32 GMT

سارقان طلا و ارز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۷۰۵۴

سارقان طلا و ارز دستگیر شدند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان، از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان منزل و کشف 25 فقره سرقت منزل خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد منزل و از واحد های طبقه اول دارای بالکن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سارقان پس از اطمینان از خالی بودن واحد مسکونی از سکنه در فرصت مناسب با استفاده از آلات و ادوات وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاء کم حجم و با ارزش می کردند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: در بررسی های میدانی ماموران پلیس از محل های سرقت و آثار به جای مانده سرانجام سرکرده باند که در یکی از محله های تهران ساکن و اقدام به سرقت می کرد شناسایی شد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: با شناسایی محل اختفای سارقان، چهار تن از آنها در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند که در بازرسی از منزل متهمان 450 گرم طلا، ارز، اقلام سرقتی، وسایل خانه و ادوات ارتکاب جرم کشف شد.
وی ارزش اموال کشف شده را حدود 10 میلیارد ریال دانست و گفت: 2 دستگاه خودرو سواری شاسی بلند و پژو پارس و یک دستگاه موتورسیکلت که در امر شناسایی و سرقت از آنها استفاده می کردند، توقیف شد.
سردار کامرانی صالح با اشاره به دستگیری مالخر که در چهار راه استانبول دارای مغازه صرافی است، بیان کرد: سه میلیارد و 450میلیون ریال که در حساب سارقان توسط مالخر بابت فروش ارز خارجی واریز شده بود مسدود شد.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: متهمان به 25 فقره سرقت منزل در سطح شهر همدان اعتراف کردند و تمامی محل های سرقت و مالباختگان با راهنمایی سارقان شناسایی و در ادامه یک نفر مالخر دیگر که دارای مغازه طلافروشی بود نیز دستگیر شد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: در مجموع ماموران چهار سارق و 2 مالخر را دستگیر کردند که به همراه پرونده به دادسرا منتقل و با قرار قانونی روانه ندامتگاه مرکزی همدان شدند.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی انتظامی سرقت طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد

عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

انهدام باند سارقان جیب بر در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ۸ سارق سیم برق که به صورت گروهی اقدام به سرقت کابل‌های برق و خرید و فروش آن‌ها می‌نمودند، با صدور دستورات قضایی دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟