Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی سرپرست شرکت عمران هشتگرد منصوب و از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیرعامل سابق هشتگرد قدردانی شد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، دیروز مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با حکم مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران به عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت از سال 91 تا 93 مدیرعامل عمران پردیس بود که با تغییر ناگهانی وی از سوی معاون وقت وزیر راه و شهرسازی و انتصاب ولی‌پور، پروژه‌های مسکن مهر این شهر تا مرز توقف هم پیش رفت و مسائل حاشیه‌ای فراوانی در این دوره گریبان این طرح را گرفت.

دیروز مراسم معارفه هدایت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار  و امروز نیز سرپرست شرکت عمران هشتگرد منصوب شد. بر این اساس مراسم معارفه سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با حضور معاون وزیر، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی استان البرز برگزار شد.

در این مراسم با صدور حکمی از سوی حبیب الله طاهرخانی رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، مهدی رضیئی به عنوان سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد منصوب و از تلاش‌های مهدی هدایت مدیرعام سابق به صورت ویژه تشکر و قدردانی شد.

هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس شد

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مسکن مهر هشتگرد مسکن مهر پردیس شرکت عمران پردیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر هشتگرد مسکن مهر پردیس شرکت عمران پردیس مسکن مهر هشتگرد مسکن مهر پردیس شرکت عمران پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر

ویژه برنامه سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان زابل نیز به اجرا درآمد در این مراسم باشکوه به نشانه تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه،  طی آئینی زنگ دانش نواخته شد.

در پایان این مراسم با اهدای بسته‌های نفیس و  لوح تقدیر از معلم‌های نمونه و تلاشگر شهرستان زابل تجلیل به عمل آمد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - سیستان و بلوچستان 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه