Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:06:25 GMT

یک رودخانه دیگر از کتاب جاری شد !

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۷۰۸۲

یک رودخانه دیگر از کتاب جاری شد !

کتاب های این چیدمان را ارتش رستگاری به این گروه بخشیده و بیش از ۵۰ داوطلب به مدت ۱۲ روز برای ساخت آن در شلوغ ترین خیابان مرکز شهر تورنتو تلاش کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «ادبیات در مقابل ترافیک»، نام پروژه هنری گروهی ناشناس موسوم Luzinterruptus در کاناداست که به موجب آن،  شلوغ ترین خیابان شهر تورنتو را اشغال کرد و رودخانه ای از ۱۰ هزار کتاب درخشان ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این هنر چیدمان، بخشی از جشنواره هنری Nuit Blanche  سال ۲۰۱۶ بود که برای اولین بار در این شهر بر پا شد. 

کتاب های این چیدمان را ارتش رستگاری به این گروه بخشیده و بیش از ۵۰ داوطلب به مدت ۱۲ روز برای ساخت آن در شلوغ ترین خیابان مرکز شهر تورنتو تلاش کرده اند.

این رودخانه مملو از کتاب در شهرهای مختلف دنیا نیز رواج پیدا کرده است که آخرین نمونه آن به مناسبت کریسمس در شهر میشیگان آمریکا برپا شده است.  رودخانه کتاب را در تصاویر زیر ببینید: 

 

 

 

منبع:‌ inhabitat

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان سمنان مشهد بیرجند مجلس امداد و نجات کانون های فرهنگی هنری مساجد معرفی کتاب نمایشگاه کتاب کتابخوانی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، کتابفروشی کتابستان در خیابان انقلاب تهران با صدور پیامی در کانال اطلاع رسانی این فروشگاه اعلام تعطیلی کرد.

این کتابفروشی پس از یک سال و چهار ماه بعد از افتتاح اعلام تعطیلی کرد. تعطیلی کتابفروشی ها عمدتاً به دلایل اقتصادی از جمله پایان اجاره بها و یا اجاره بهای بالا و غیره است، در هفته‌های گذشته شهر کتاب بهشتی نیز به دلیل افزایش اجاره بها اعلام تعطیلی کرد.

در متن پیام مورد اشاره آمده است؛

«دوست نداشتیم اینگونه بشود، ولی افتاد مشکل‌ها و گویا چاره‌ای جز این نیست که اعلام کنیم فروشگاه کتابستان به‌زودی تعطیل خواهد شد.

رسم ما نیست که از اوضاع گله کنیم و واکتابا و وا فرهنگا سر دهیم.

به همین منظور خواستیم که تلخی تعطیلی را به شیرینی تخفیف برای مخاطبان تبدیل کنیم و قرار گذاشتیم که همه کتاب‌های فروشگاه را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه کنیم.کتاب‌هایی که از بهترین ناشران ایرانی گردآوری شده است.»

کد خبر 6085539 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • سیل در رودخانه منشاد جاری شد
  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت