Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مسئول کلینیک رادیوتراپی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) گفت: از ابتدای فعالیت این مرکز سه هزار و 729 بیمار بصورت رایگان پذیرش و تحت درمان قرار گرفتند که ارزش ریالی این خدمت، بیش از 220 میلیارد ریال بوده است.

جواد گرانمایه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای فعالیت درمانگاه کموتراپی مهرانه از مهر 96 تاکنون یکهزار و 271 بیمار از خدمات شیمی ‌درمانی کلینیک تخصصی این مرکز بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در این درمانگاه خدمات مربوط به تزریق برای بیماران از تمام نقاط کشور رایگان است اما تامین هزینه های داروهای شیمی ‌درمانی طبق گروه بندی های کمیته مددکاری توسط مهرانه صورت می گیرد که صرفا مختص بیماران این استان و سه شهرستان خارج از استان از جمله میانه استان آذربایجان شرقی، تکاب استان آذربایجان غربی و بیجار استان کردستان است.
این مسئول ادامه داد: خدمات کلینیک مهرانه اعم از رادیوتراپی و اسکان برای کل کشور 100 درصد رایگان بوده و طی مدت یاد شده 23 هزار و 935 نفر روز بیمار در محل مهمانسرای مهرانه زنجان (سرای نیکان) از امکانات آن استفاده کرده اند.
وی، ارزش ریالی خدمات اسکان همراه با تهیه غذای گرم در سه وعده را بیش از20 میلیارد ریال بوده است.
گرانمایه با اشاره به عملکرد واحد مشاوره کلینیک تخصصی مهرانه در آبان امسال نیز خاطر نشان کرد: در مجموع 76 نفر در درمانگاه‌های رادیوتراپی و شیمی‌درمانی از خدمات مشاوره مهرانه بهره‌مند شده‌اند.
به گزارش ایرنا، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای تامین نیازهای درمانی بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزار و 900 مترمربع طراحی و احداث شده و از این وسعت، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان ( مهرانه ) از سال 85 تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال 93 آغاز به کار کرده است.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مهرانه راديوتراپي كلينيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس گروه خدمات پاراکلینیکی، توانبخشی و پیراپزشکان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت ایران وظیفه پوشش بیمه افراد کم توان را متناسب با اختلال عملکردی آنها بر عهده دارد.
سید سعید انوری افزود: افراد کم توان بر اثر بیماری هایی، چون سکته مغزی، اتیسم و اس ام‌ای از پوشش بیمه خدمات توانبخشی برخوردار می‌شوند بدین صورت که از طریق سازمان بهزیستی به بیمه سلامت معرفی شوند.
او ادامه داد: بر این اساس، این افراد در گفتار درمانی، فیزیو تراپی، کاردرمانی از ۵۹ کد خدمتی ستاره دار که سایر افراد برخوردار نیستند استفاده می‌کنند و از بسته خدمات وزارت بهداشت در این صندوق بهره‌مند شود در این صورت ۷۰ درصد هزینه مراکز با هر نوع مالکیتی رابیمه پرداخت می‌کند و اگر از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره‌مند شوند در مراکز دولتی کاملا رایگان و در مراکز غیر دولتی تا ۸۰ درصد تعرفه خدمات توانبخشی را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج