Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:48:55 GMT

نظارت دقیق بر بازار سکه برای ایجاد آرامش در جامعه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۷۱۲۷

نظارت دقیق بر بازار سکه برای ایجاد آرامش در جامعه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری استان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با اعضای اتحادیه طلافروشان استان، افزود: نظارت و کنترل دقیق بازار سکه و طلا در ایجاد آرامش و امنیت جامعه بسیار اثرگذار است.

وی با بیان اینکه عده‌ای در حوزه طلا و ایجاد نابسامانی قیمت سکه در حقیقت پیاده‌نظام دشمن در داخل کشور شدند، اظهار کرد: همه باید با قدرت در مقابل دشمن برای رسیدن به اهداف شوم و اخلالگرایانه خود در کشور بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه تقاضاهای تصنعی برای خرید سکه در بازار  و ایجاد برخی مشکلات از ترفندهای برخی افراد در آن مقطع بود تا بدون اینکه  قصد خرید داشته باشند بازار سکه را ملتهب کنند، گفت: مردم و مسئولین باید مدیریت، توجه و نظارت دقیق به موضوع داشته باشند. 

نیارکی تأکید کرد: اگر مسیر حرکت و تلاش، حلال و درست باشد کار برکت پیدا می‌کند و اگر این حرکت در مسیر حرام و نادرست باشد زیان ده خواهد بود.

کد خبر 4480008

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری زنجان نظارت و بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عباسیان اظهار کرد: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.

وی تصریح کرد: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است.

عباسیان ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند و توسط نیروهای امدادی اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

کد خبر 6096670

دیگر خبرها

  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه