Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@06:17:19 GMT

بانوان پایتخت قهرمان کشور شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۷۱۵۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این رقابت ها با حضور نزدیک به ۳۰ شرکت کننده از استان های تهران ،کرمان، البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان، گیلان و مازندران در دو بخش آماتور و حرفه ای برگزار شد و شرکت کنندگان در کلاس های ۶۵، ۱۵۰ و ۲۵۰ سی سی در حضور مسئولان فدراسیون و علاقمندان به رشته های موتورسواری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فیروزه سید مهدی سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون در این خصوص گفت: طی دو سال گذشته که از آغاز فعالیت جدی در موتورسواری بانوان می گذرد ، خوشبختانه شاهد پیشرفت های کیفی خوبی در بخش موتورسواری بانوان بودیم و در ماههای اخیر استقبال بانوان به نحو چشمگیری برای شرکت در کلاس های آموزشی و حتی مسابقات بانوان افزایش داشته به شکلی که در این دوره از رقابت ها مسابقات گروه همگانی و آماتور نیز برگزار شد.
وی بیان کرد با توجه به استقبال به عمل آمده از سوی بانوان در آینده نزدیک ، مسابقات پرشورتری در بخش حرفه ای خواهیم داشت .
سرپرست نایب رئیسی بانوان ضمن قدردانی از زحمات گروه برگزاری در اجرای با نظم این رقابت ها ، از میزبانی و همکاری خوب کارکنان پیست سرزمین ایرانیان نیز تقدیر کرد.
اما در پایان این مسابقه تماشایی استان تهران با مجموع ۱۷۳ امتیاز، خراسان رضوی با ۱۳۳ امتیاز و استان مازندران با ۴۷ امتیاز به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند و نفرات برتر کلاس های مختلف جوایز نقدی و غیر نقدی خود را دریافت کردند.
۱۵۰ سی سی حرفه ای:
سحر رضاییان هرمزگان
مهدیس حیدر نژاد از مازندران
هلیا کوچکی از گیلان
۲۵۰ سی سی حرفه ای:
افسانه جباری از تهران
نیلوفر هاشمی از البرز
شکیلا پولادی از تهران
۶۵ سی سی حرفه ای :
هستی رضایی از تهران
نازنین سلیمانپور از تهران
بهار عباسی از تهران
۱۵۰ سی سی آماتور:
نرگس زمانی از تهران
زهرا فرهاد نژاد از خراسان رضوی
فاطمه حمیدی از خراسان رضوی
۲۵۰ سی سی آماتور:
صدیقه خطی از مازندران
محدثه عظیمیان از خراسان رضوی
فاطمه صدقی از خراسان رضوی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: موتورسواری اتومبیلرانی ایران قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این آزمون در ۲۷ شهرستان و ۳۸ حوزه امتحانی، صبح و عصر روز پنجشنبه برگزار شد و در روز جمعه (صبح) هم ادامه دارد.   بیشترین تعداد حوزه برگزاری آزمون استان خراسان رضوی در شهر مشهد با هشت حوزه، پذیرای ۴۲ هزار و ۴۷۳ نفر داوطلب است؛ ۲۶ هزار و ۵۸۴ داوطلب در دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان بزرگترین حوزه امتحانی شرق کشور و آموزش و پرورش میان جلگه با ۹ داوطلب، کمترین تعداد شرکت کننده را میزبانی می‌کنند.   نوبت دوم آزمون سراسری امسال در روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.   تصاویری از برگزاری این آزمون در شهر‌های کاشمر، قوچان، سبزوار، زاوه و جغتای را مشاهده می‌کنید.      

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک