Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون آموزش و پژوهش ستادکل نيروهاي مسلح گفت: دانش دفاعي و امنيتي با کمک همه ظرفيت‌هاي کشور و با هدايت نيروهاي مسلح توليد و به کارگيري مي‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعي ايرنا، امير سرتيپ «محمدحسن باقري» امروز- يکشنبه- در چهارمين نشست مديران دانش و پژوهش نيروهاي مسلح که در سازمان بسيج اقشار برگزار شد، اظهارداشت:
بسيج حلقه اتصال مردم با نيروهاي مسلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بسيج مي تواند نيازهاي علمي و پژوهشي نيروهاي مسلح را به واسطه ارتباط با نخبگان و پژوهشگران برطرف و به واسطه از نخبگان نيز حمايت کند.
معاون ستادکل نيروهاي مسلح با يادآوري اين که ما نبايد به پژوهش‌هاي آينده‌نگرانه کم‌توجهي کنيم، گفت: ترسيم تصوير فضاي 15 تا 20 سال آينده کشور، وظيفه حوزه پژوهش و دانش است.
امير باقري يادآور شد: امروز در نمايشگاه دانش و پژوهش سازمان بسيج اقشار شاهد شکوفايي بخش کوچکي از توانمندي‌هاي نخبگان بسيج بوديم.
وي تصريح ‌کرد: دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشي و دانشي نيروهاي مسلح بايد با يکديگر ارتباط 2 سويه داشته باشند و اين ارتباط را مرتبا تقويت کنند.
معاون‌ پژوهش ستادکل نيروهاي مسلح يکي از خلأهاي حوزه دانش و پژوهش را نداشتن نظام‌هاي نشان دهنده که مسير و جهت دانست و افزود: تاکنون 36 زيرنظام را به منظور بخش هاي پژوهشي تا امروز ايجاد کرده ايم.
سردار باقري به برگزاري نشست مديران دانش و پژوهش در 6 استان کشور اشاره کرد و ادامه داد: بايد در نشست‌هاي آينده پنل‌هاي تخصصي با حضور نخبگان برگزار شود.
سيام* 9612*1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج