Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@01:11:08 GMT

بارش برف و باران در اکثر محورهای کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۷۳۴۴

بارش برف و باران در اکثر محورهای کشور

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا با اشاره به بارش برف در محورهای چهار استان و با تاکید بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در محورهای برفی اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای بانه-سقز و مریوان-سنندج استان کردستان،‌ محور اردبیل-خلخال گردنه اسالم در استان اردبیل،‌ محور شاهین دژ-تکاب در استان آذربایجان شرقی و گردنه پیرمرزبان محور زنجان-قیدار در استان زنجان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بارش باران نیز در اغلب مسیرهای مواصلاتی در استان‌های ایلام، کردستان، گیلان، آذربایجان شرقی و در محور اردبیل-سراب گردنه صائین استان اردبیل و محور نقده استان آذربایجان غربی مشاهده می‌شود. مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در محور درگز-کلات استان خراسان رضوی گزارش می‌شود که در پی آن به مسافران توصیه می‌شود قبل از آغار سفر از سلامت خودرو و به خصوص مه شکن آن اطمینان حاصل کنند.

سرهنگ رحمانی در پایان از ترافیک نیمه سنگین در ورودی کلانشهر تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیر باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و مسیر باند جنوبی آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا گرمدره نیمه سنگین و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخور دارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تجهیزات زمستانی بارش برف بارش برف و باران در اکثر محورهای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان فرماندار شهرستان سروآباد با اعلام این خبر گفت: این گردنه ۱۵ آبان ماه سال گذشته به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود.

حسن زارعی افزود: عملیات بازگشایی این گردنه از فروردین ماه توسط نیرو‌های راهداری آغاز شده بود و بعد از گذشت یک ماه امروز رسما بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه در طول زمان بازگشایی گا‌ها شاهد بارش باران و کولاک شدید بودیم گفت: به دلیل شرایط جوی نامناسب در طول ماه فروردین عملیات بازگشایی به طول انجامید.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این گردنه به بیش از ۵ متر می‌رسد گفت: از رانندگان و مسافران عزیز و کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند می‌خواهیم با دقت و توجه در این مسیر حرکت کنند، چون امکان ریزش برف یا سقوط بهمن وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور