Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: با توجه به پیگیری های مکرر سازمان مدیریت و برنامه ریزی تا پایان آذر ماه بیش از 70 درصد بودجه به دانشگاه پرداخت می شود.

محمد تقی احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا درباره پرداخت بودجه به این دانشگاه با بیان اینکه بایستی اعتبار بیشتری به دانشگاه تربیت مدرس اختصاص می یافت ، اظهار کرد: در حال حاضر 40 تا 42 درصد مبلغ اختصاص یافته به حساب دانشگاه‌ واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تأخیر در پرداخت بودجه برای دانشگاه تربیت مدرس نگرانی های جدی در زمینه های مسائل پشتیبانی، رفاهی دانشجویان و پیمانکاران در ارتباط با دانشگاه ایجاد کرده است.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: خزانه پذیرشی اصولی به منظور واریز بودجه ها انجام داده که امید است تا پایان آذرماه با عبور از این برهه به شرایط هموارتری رسید.
احمدی با اشاره به لزوم پرداخت به موقع اعتبارات دانشگاه ها افزود: بسیاری از سرمایه ها به دلیل تأخیر در پرداخت بودجه از بین می رود.

** امکان کاهش فرصت های مطالعاتی میسر نمی شود
رئیس دانشگاه تربیت مدرس در ادامه درباره تأثیر نوسانات نرخ ارز بر فرصت های مطالعاتی دانشجویان اظهار کرد: تاکنون فرصت های مطالعاتی دانشجویان به سختی حفظ شده است.
احمدی افزود: دانشگاه تربیت مدرس درصدد است با استفاده از منابع غیررسمی البته با مجوز بانک مرکزی نسبت به ثبات فرصت های مطالعاتی دانشجویان اقدام کند.
وی به ایجاد 5 مورد فرصت مطالعاتی در دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد و گفت: سعی شده تا در دانشگاه تربیت مدرس حتی با حذف مایحتاج دانشگاه نسبت به ثبات و افزایش فرصت های مطالعاتی دانشجویان اقدام شود اما به هیچ عنوان اجازه کاهش این فرصت ها داده نمی شود.
**9491**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي تربيت مدرس بودجه دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در حکمی از سوی کامبیز ایوب زاده رئیس انجمن دارت کشور، محمدرضا شهابی عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه حکیم سبزواری  به عنوان مربی تیم ملی دارت بزرگسالان کشور منصوب شد.

دیگر خبرها

  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟