Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد -ایرنا- مدیرکل استاندارد لرستان گفت: فرآورده های دستمال کاغذی، حوله کاغذی و کاغذ توالت مشمول مقررات اجرای استاندارد اجباری هستند و عرضه غیر استاندارد این محصولات ممنوع است.

به گزارش ایرنا مرضیه قنبریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد:در روزهای گذشته در بازار استان به ویژه در شهرستان خرم آباد، دستمال هایی به شکل رول، فاقد هرگونه نشانی تولید و توزیع و عرضه می شود که عرضه اینگونه محصولات بدون نشان استاندارد، سلامتی و بهداشت مردم را به خطر می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بر اساس استانداردهای ملی مربوطه، درج مواردی از قبیل نام و نشانی کارخانه، نام تجارتی، نام محصول، تاریخ تولید به روز، ماه و سال و نشان استاندارد بر روی بسته بندی فرآورده های مذکور الزامی است.
قنبریان اظهار داشت: اکنون محصولات ابریشم خاتون برای فرآورده دستمال کاغذی با نام تجارتی لبخند، آبشاران سفید برای محصولات دستمال کاغذی، کاغذ توالت و حوله کاغذی، تعاونی 333 رخ ناز برای فرآورده های دستمال کاغذی و کاغذ توالت با نام های تجاری الناز، خاطره، طار و کاشف، صنایع پزشکی و بهداشتی افرند برای محصولات حوله کاغذی و کاغذ توالت، و نرمه برگ پاییزان برای فرآورده دستمال کاغذی دارای پروانه استاندارد معتبر هستند.
مدیرکل استاندارد لرستان از هم استانی ها خواست از خرید و مصرف هرگونه دستمال کاغذی و فرآورده های سلولزی فاقد نشان استاندارد خودداری کنند.
7274/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندارد دستمال كاغذي لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از ۱۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در نهبندان

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان گفت: در زمینه نظارت‌های بهداشتی و عرضه فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی و همچنین طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز کارشناسان واحد نظارت شبکه به صورت مستمر واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی را بازدید می‌کنند.

او افزود: در همین زمینه ۱۰۴ کیلوگرم فرآورده خام دامی تاریخ منقضی شده و غیرقابل مصرف از واحد‌های عرضه شهرستان در اولین هفته از طرح تشدید نظارت کارشناسان شبکه کشف و معدوم سازی شد.

بلوکی مقدم اظهار کرد: نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در تمامی زنجیره‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی تضمین کننده سلامت، کیفیت و بهداشت غذای مصرفی شهروندان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • معدوم سازی بیش از ۱۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در نهبندان
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۹ تن مواد خام دامی در نهاوند
  • کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • تشدید نظارت شبکه دامپزشکی کرمان بر عرضه مواد خام دامی 
  • ۲۵۰۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه بوشهر
  • قیمت خط تولید آب معدنی و خط تولید دستمال کاغذی