Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مرضیه قنبریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد:در روزهای گذشته در بازار استان به ویژه در شهرستان خرم آباد، دستمال هایی به شکل رول، فاقد هرگونه نشانی تولید و توزیع و عرضه می شود که عرضه اینگونه محصولات بدون نشان استاندارد، سلامتی و بهداشت مردم را به خطر می اندازد.
وی گفت: بر اساس استانداردهای ملی مربوطه، درج مواردی از قبیل نام و نشانی کارخانه، نام تجارتی، نام محصول، تاریخ تولید به روز، ماه و سال و نشان استاندارد بر روی بسته بندی فرآورده های مذکور الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنبریان اظهار داشت: اکنون محصولات ابریشم خاتون برای فرآورده دستمال کاغذی با نام تجارتی لبخند، آبشاران سفید برای محصولات دستمال کاغذی، کاغذ توالت و حوله کاغذی، تعاونی 333 رخ ناز برای فرآورده های دستمال کاغذی و کاغذ توالت با نام های تجاری الناز، خاطره، طار و کاشف، صنایع پزشکی و بهداشتی افرند برای محصولات حوله کاغذی و کاغذ توالت، و نرمه برگ پاییزان برای فرآورده دستمال کاغذی دارای پروانه استاندارد معتبر هستند.
مدیرکل استاندارد لرستان از هم استانی ها خواست از خرید و مصرف هرگونه دستمال کاغذی و فرآورده های سلولزی فاقد نشان استاندارد خودداری کنند.
7274/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استاندارد لرستان عرضه کاغذی دستمال منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سومین حراج شمش طلا در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز

سومین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، برگزار می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  بر اساس شیوه‌ نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، هجدهمین (سومین جلسه سال جدید)جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز سه شنبه 28 فروردین 1403، برگزار می شود.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/01/28

 

زمان جلسه حراج از ساعت 12:00 الی 16:00 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال ( 3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست  تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 27 فروردین ماه 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند. گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

به گزارش تسنیم، تا کنون در 17 حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مجموع 2209 کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

طی جلسه معاملاتی قبل و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 290 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. ولی در نهایت هفدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله 124  قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 748 میلیون تومان به ثبت رسید.

در شانزدهمین حراج نیز  که روز  یکشنبه 19 فروردین ماه 1403  برگزار شد در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا 272 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد.  اما در نهایت 246  قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار 995  فزوخته شد.میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز،  4 میلیارد و 768 میلیون تومان  به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • ۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • آغاز سومین حراج شمش طلا در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز
  • جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح بسته بندی دستمال کاغذی در حریر خوزستان
  • برنامه احتمالی سامسونگ برای معرفی محصولات ادامه ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ لو رفت
  • معامله ۱۲۴ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله ایران
  • صدور ۱۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان جنوبی
  • بازگشت به یک نوستالژی پاک و دوست دار محیط زیست | خرید از میادین تره بار با پاکت کاغذی انجام می شود
  • صدور و تمدید 120 پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان جنوبی