Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@14:44:25 GMT

سریال ممنوعه باز هم حاشیه آفرین شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۷۶۰۳

سریال ممنوعه باز هم حاشیه آفرین شد

سریال ممنوعه از سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که داستانی عاشقانه و در عین حال درام دارد. این سریال پس از انتشار سه قسمت به دلیل برخی از سکانس هایش مورد هجمه منتقدین قرار گرفت و در نهایت نیز از انتشار و پخش معلق شد.
تا اینکه بعد از حدود دو ماه تلاش عوامل این سریال مشکلات و بازبینی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد به اتمام رسید و توانستند مجوز ادامه انتشار را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته این عدم انتشار با وجود بدی هایش، برای سرمایه گذاران این سریال فواید بسیاری داشت چرا که رسانه‌ای شدن این تعلیق در پخش و خبر‌های ضد و نقیض در اجازه برای پخش مجدد، باعث شد بسیاری از کاربران اینترنت در این باره کنجکاو شده و به جمع مخاطبین این سریال بپیوندند و به عبارتی تبلیغاتی رایگان را برای ممنوعه در پی داشت.
پس از پخش مجدد این سریال با افزایش حداکثری پخش آن، شاهد خرید گسترده و دانلود سریال ممنوعه توسط بسیاری از مخاطبین بودیم. اما این پایان حواشی این سریال نبوده و پس از پخش قسمت هفتم سریال ممنوعه، در یک سکانس کارگری افغانی به خانه برکه می‌رود تا یکسری کار‌ها را انجام دهد؛ که برکه حین حرف زدن با مادرش، با اشاره به این کارگر افغانی، می‌گوید چقدر بو میدهد و این کارگر هر چند سال حمام می‌رود و ...
این سکانس اخیرا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام حاشیه ساز شده و واکنش عوامل این سریال را نیز در برداشت، بطوریکه صفحه رسمی سریال ممنوعه در اینستاگرام نوشت:
برای ما در ممنوعه مسئله پیچیده‌ای نیست که هر بار به دلیل دشمنی، اختلاف سلیقه یا عدم علاقه برچسبی را بپذیریم. ولی در کل نقد شدن را دوست داریم و بی‌شک روی نظرات شما دقت خواهیم کرد. اما این‌که عده‌ای این‌بار به بهانه دوست و بازیگر محترم فیلممان که از دیار افغانستان است حمله را از سر بگیرند برایمان نپذیرفتنی است. چرا که دیالوگ زاده نقش است و نقش متعلق به دنیای سریال هر نقشی بدی و خوبی دارد. دعوا کننده و دعوا شونده دارد. ممکن است نقشی دزد باشد دیگری قاضی؟ آیا این توهین یا تعریف از آن زاد و بوم است؟ امتیاز گرفتن یا امتیاز دادن به آن جغرافیاست؟ نگاه کلی‌گویی و کلی بینی را از تفکرمان حذف کنیم. نقد کنیم، اما کرامت انسانی افراد را زیر سئوال نبریم و نقش‌ها را با واقعیت‌ها ترکیب نکنیم. دست از قضاوت برداریم و اجازه بدهیم داستان خودش را به شما معرفی کند.
افغانستانی‌ها دوستان اهل صلح و آرام ما هستند. ادبیاتشان لطیف است و خودشان شریف. از رقیبان و دشمنانمان خواهش می‌کنیم این‌بار با این بهانه ما را امتحان نکنند؛ و در آخر دلجویی می‌کنیم از تمام دوستان «افغانستانی» اگر ناراحت شده‌اند.
این روز‌ها بازار شبکه نمایش خانگی داغ است و با توجه به اینکه سریال‌های این شبکه غالبا کیفیت خوبی دارند و داستان‌های آن نیز داستان‌های قوی می‌باشد. مخاطبین بسیاری به سمت شبکه نمایش خانگی جذب شده اند.
در آینده نه چندان دور شاهد انتشار بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های جذاب دیگر از شبکه نمایش خانگی خواهیم بود و شما عزیزان می‌توانید از طریق پورتال اینترنتی سبزپندار به دانلود و مشاهده این محصولات بپردازید.
برخی از این محصولات عبارتند از:: فیلم هزارپا که جز پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است، سریال ریکاوری که ابتدا قرار بود از اواخر آبان منتشر شود، ولی گویا دچار مشکلاتی در این رابطه شده است و هنوز خبری از انتشار این سریال نمی‌باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال ممنوعه شبکه نمایش خانگی وزارت فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»

رسانه ملی امسال به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با نوروز ۱۴۰۳  برای مخاطبان سریال های متنوعی را تدارک دید که می‌توان به  سریال‌های «نون‌خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی، «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، «زیرخاکی۴» به کارگردانی جلیل سامان اشاره کرد و در کنار آن برنامه های سال تحویل، افطار، سحرگاهی و سرگرمی هم برای مخاطبان تدارک دیده شد که می توانید در ادامه بازدیدهای این برنامه و سریال‌ها را که در تلوبیون ثبت شده است را مشاهده کنید.

محفل

برنامه «محفل» پدیده تلویزیونی است که فصل اول آن در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ از شبکه سوم سیما پخش شد. برنامه‌ای با محوریت قرآن که توانست به سرعت جای خود را در قلب مخاطبان پیدا کند.

با توجه به استقبال گسترده مخاطبین از فصل اول برنامه تلویزیونی محفل، امسال نیز فصل دوم این برنامه، با استقبال بی نظیری مواجه شد و در آمار تلوبیون ۳,۱۳۲,۶۳۴ بازدید داشته و اولین برنامه پربازید رسانه ملی به شمار می‌آید.

برنامه «محفل» هر روز قبل از افطار با داورانی همچون حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» و مجری رسالت بوذری روی آنتن رفت.

زندگی پس از زندگی

برنامه پرمخاطب و پرطرفدار «زندگی پس از زندگی» همچون سال‌های گذشته با روایتی از تجربیات افرادی که گوشه‌ای از عالم غیب را تجربه کردند به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماروی آنتن شبکه چهار رفت.

در آمار تلوبیون ۳,۰۲۹,۷۶۸ بازدید داشته و دومین برنامه پربازید رسانه ملی در ماه رمضان معرفی شد. «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطاراست. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

پناه

برنامه پناه با اجرای مصطفی امامی هر غروب قبل از لحظات عرفانی اذان مغرب تا بعد از آن با موضوع"مهر امام رضا (ع) برای همه" از حرم مطهر ایشان به صورت زنده تقدیم نگاه مخاطبان شد. این برنامه هر شب با حضور میهمانانی ویژه همراه با سوژه‌ای از جنس مهربانی و روایت‌هایی شنیدنی از بازخوانی قصه میهمانان آقا علی بن موسی الرضا (ع) همراه مخاطبان بود. 

در آمار تلوبیون ۳۶۲,۹۸۵ بازدید داشته و سومین برنامه پربازید رسانه ملی در ماه رمضان معرفی شده است.

سریال نون‌خ

در میان سریال‌ها فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی با محوریت محیط‌زیست در نوروز ۱۴۰۳ پخش شده و به طور میانگین در هر قسمت ۱۵۰۳۶۷ بازدید دارد و پخش سریال ادامه دارد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

سریال زیرخاکی

«زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا همزمان با ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ روی آنتن رفت و دومین سریال پرمخاطب با ۱۴۰۷۶۴ بازدید در هر قسمت شد.

هفت سر اژد‌ها

سریال تلویزیونی «هفت سر اژد‌ها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳ در حال پخش است و این سریال ۱۰۷۰۸۰ در هر قسمت را به خود اختصاص داده است.سریال «هفت سر اژدها» در ژانر پلیسی، سیاسی است. سریال درباره مسائل اجتماعی بحث‌برانگیز و یک درام سیاسی است که به پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی می‌پردازد.

از مامان بگو
برنامه تلویزیونی «از مامان بگو» محصول شبکه دو سیما برنامه‌ای گفت‌وگومحور که به جایگاه مادران می‌پردازد، مادرانی که به قول محیا اسناوندی مجری این برنامه، امت‌ساز هستند. برنامه «از مامان بگو» روایت ۳۰ قصه از مادران ایرانی است که در هر قسمت داستان جذابی را برای مخاطب خود به همراه دارد.این ویژه برنامه در ماه مبارک رمضان با ۱۳۷,۲۳۶ بازدید توانست بیشترین بازدید را در تلوبیون داشته باشد.

کلمه
سری جدید برنامه «کلمه» به تهیه کنندگی موسوی صمدی نیز ویژه برنامه‌ای است که شب‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت و توانست با ۹۰,۹۱۶ بازدید دومین برنامه پرطرفدار ماه رمضان باشد.

سال نو
سال نو» با اجرای حامد سلطانی و یوسف تیموری ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه سیما توانست ۱,۶۶۲,۰۲۸ بازدید در تلوبیون ثبت کند و پربیننده‌ترین برنامه سال تحویل ۱۴۰۳ تبدیل شد.
در این ویژه برنامه خوانندگان نام آشنایی، چون گرشا رضایی، سالار عقیلی، امید حاجیلی، علی لهراسبی، سینا حجازی، مصطفی راغب، حسین حقیقی، سینا، درخشنده، فرزاد فرخ، بابک افرا، امیر حقیقت، علی طولابی، سروش فرهمند و روح الله چهره افروز حضور پیدا کردند.

شب عیدی
ویژه‌برنامه تحویل سال «شب عیدی» با اجرای المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی از شبکه دو سیما روانه آنتن شد و با ۳۶۷,۲۷۶ بازدید دومین ویزه برنامه سال تحویل شد.

ایران دوست داشتنی

 و سومین برنامه پربازدید با ۱۶۸,۸۴۲ بازدید به برنامه «ایران دوست داشتنی» تعلق گرفت، این برنامه با اجرای پدرام کریمی و با همراهی امیرحسین مدرس، محمد معتمدی، فلورا سام پخش شد.
این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد در فضای مفرح و جشن و متناسب با ایام نوروز با رویکرد شناخت ظرفیت‌های اقلیمی‌بومی و هویتی و در جهت اتحاد، همدلی و امیدآفرینی به صورت زنده روی آنتن رفت.

مهمانی

در بین برنامه‌های سرگرمی برنامه محبوب «مهمانی» ساخته ایرج طهماسب، از شبکه نسیم رسانه ملی روی آنتن رفت. طراحی و کارگردانی برنامه «مهمونی» برعهده ایرج طهماسب است و هنرمندانی مثل هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان و... نیز در این کار به عنوان صداپیشه‌ی شخصیت‌های عروسکی حضور دارند.این برنامه ۶۴۶,۴۰۴ بازدید توانست بیشترین بازدید تلوبیون را به خود اختصاص بدهد.

مردان آهنین

برنامه مردان آهنین با اجرای علیرام نورایی بعد از هفت سال به قاب تلویزیون برگشت و امسال مهمان خانه‌های مردم شد و با ۳۸۰,۹۵۳ بازدید تلوبیون را به خود اختصاص داد.

شب خوش

برنامه ترکیبی «شب خوش» با اجرای مهران غفوریان با دعوت از کمدین ها، فضای شادی را در ماه رمضان و عید نوروز برای بیننده‌ها فراهم ساخت و با ۲۹۵,۹۲۷ بازدید سومین برنامه سرگرمی پرمخاطب در تلوبیون شد.

سر سفره خدا
«سر سفره خدا»، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی یاسر غفاری از ابتدای ماه مبارک رمضان در شبکه نهال سیما آغاز شدو کودکان لحظات پر فیض سحر‌ها در کنار خانواده‌شان به تماشای این برنامه نشستند و در آمار تلوبیون بیشترین بازدید را با ۳۰۵,۶۱۲ داشته است.

برنامه «سر سفره خدا» با اجرای حامد مدرس و همچنین با مجری-بازیگری احسان مهدی، امیر سهیلی و تعداد دیگری از بازیگران، در طول یک ساعت و نیم با آیتم‌های متنوع نمایشی از کودکان روزه اولی پذیرایی کرد.

ماه من 

شبکه سوم برنامه «ماه من» را با کارشناسی حجت الاسلام پناهیان، آقامیری و خضری برای روزه داران ماه خدا تدارک دید و. پخش مناجات‌های زیبا و شنیدنی با گویش‌های محلی، مدیحه سرایی، نماهنگ‌های متنوع، مداحی، پخش گوشه‌هایی از دعای سحراز قسمت‌های جذاب و متنوع در این برنامه بود.

در آمار تلوبیون ۱۳۲,۶۸۹ بازدید داشته و دومین برنامه پربازید رسانه ملی در ماه رمضان معرفی شده است.

سدره

برنامه «سدره» ویژه برنامه سحرگاهی گروه معارف شبکه تهران سیما، با اجرای محیار عبدالهی از کربلای معلی به صورت زنده و مستقیم روانه آنتن شد. این برنامه با حضور کارشناسان نام آشنای معارفی همچون حجج الاسلام علی سرلک، علی سعیدیان، سید عباس موسوی مطلق، دکتر محمد رضا سنگری و دکتر مهدی امین فروغی از قاب شبکه تهران تماشایی شد.

در آمار تلوبیون ۱۲۴,۶۴۹ بازدید داشته و سومین برنامه پربازید رسانه ملی در ماه رمضان معرفی شده است.همچنین این برنامه سحرگاهی مناجات خوانی با نوای گرم مداحان اهل بیت (ع) مانند حاج مرتضی طاهری، حاج سعید قانع، حاج مجید شعبانی و… خواهد داشت که تقدیم نگاه مخاطبان شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • ببینید | پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی