Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:37:27 GMT

اسقاط خودرو در کردستان 45 درصد کاهش داشته است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۷۶۱۰

اسقاط خودرو در کردستان 45 درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ رمضان نادری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالانه 25 تا 30 هزار دستگاه خودرو با شماره جدید وارد ناوگان حمل و نقل استان می شود.
وی اضافه کرد: ادامه این روند با توجه به شرایط معابر و خیابان های شهرها بویژه سنندج موجب می شود شاهد مشکلات ترافیکی حتی در حواشی شهرها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ نادری با بیان اینکه سنندج به یک پارکینگ بزرگ تبدیل شده است، افزود: رانندگان ناچار خودروهای خود را در کوچه های شهر پارک می کنند.
وی یادآور شد: امسال 39 هزار نقل و انتقال در مراکز تعویض پلاک خودرو استان کردستان انجام شده است.
سرهنگ نادری تاکید کرد: طبق آمار 6 ماهه اول امسال، 23 هزار و 752 نفر هم گواهینامه جدید دریافت کردند که مطمئنا بسیاری از آنها صاحب خودرو هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: از سال 93 تاکنون 111 هزار و 433 نفر گواهینامه جدید رانندگی برای متقاضیان در این استان صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه شاهد رشد 6 برابری ورود خودرو در سال جاری نسبت به پارسال هستیم، افزود: 304 هزار خودرو و 96 هزار موتورسیکلت با پلاک کردستان در این استان تردد می کنند.
سرهنگ نادری در خصوص نظارت بر اجرای قوانین رانندگی اضافه کرد: در شهرهای سنندج، بانه و کامیاران دوربین خودرویی، تخلفات مختلف رانندگی را ثبت و ضبط می کنند.
وی اظهار داشت: به زودی مرکز مونیتورینگ راهنمایی و رانندگی راه اندازی می شود و تخلفات ساکن، سرعت و عبور از چراغ قرمز به صورت آنلاین ثبت خواهد شد.
سرهنگ نادری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تصادفات درون شهری در استان کردستان 23 درصد کاهش یافته اما میزان متوفیان این حوادث پنج درصد بیشتر شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: میزان تصادفات فوتی در شهرستان های سنندج، بیجار و دهگلان 100 درصد در مقایسه با سال 96 افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه گواهینامه ضبط شده به دلیل نمره منفی امسال 40 درصد افزایش یافته است، افزود: اعمال قانون هم نسبت به سال گذشته 10 درصد کمتر شده است.
سرهنگ نادری با اشاره به فعالیت های آموزشی پلیس راهور یادآور شد: در سال جاری 45 هزار دانش آموز، چهار هزار دانشجو، 17 هزار راننده ناوگان عمومی، سه هزار و 500 راکب موتورسیکلت و 25 هزار نفر در مساجد و مصلاهای نماز جمعه آموزش های مرتبط را فرا گرفتند.
6108/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور خودرو دانشجو ناوگان حمل و نقل منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر گفت: در ساعت ۲ بامداد پنجشنبه در مسیر چوب تراش - بزرگراه شیخ فضل الله، یک دستگاه سواری رونیز که در این مسیر در حال تردد بوده با پژو ۲۰۶ برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از این برخورد شدید سواری پژو واژگون شده که بر اثر شدت جراحات وارده متأسفانه راننده پژو در دم فوت و راننده رونیز مصدوم می‌گردد.

سرهنگ کشیر افزود: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ مشخص شد این حادثه به علت عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده رونیز به وقوع پیوسته است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت رعایت حق تقدم عبور و مرور توسط رانندگان می‌تواند تا حدود بسیار زیادی از بروز تصادفات جلوگیری کند. پس با رعایت حق تقدم از وقوع تصادفات خودداری کنید.

کد خبر 6094844

دیگر خبرها

  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • مبلغ جدید گواهی اسقاط محصولات مونتاژی ایران خودرو اعلام شد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت