Web Analytics Made Easy - Statcounter

"عصری در ژانویه ۲۰۱۸، سلمان بن عبدالعزیز بن سلمان آل سعود، شاهزاده سعودی شمشیرباز حرفه‌ای و فارغ التحصیل سوربن به همراه برخی از خویشانش به قصر سلطنتی در ریاض فراخوانده شد اما هرگز از آن خارج نشد..."

به گزارش ایسنا، روزنامه ساندی تایمز در گزارشی تحت عنوان "اعضای خاندان سلطنتی در عربستان در وحشت از ولیعهد" به اتفاقی اشاره می‌کند که برای شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز بن سلمان آل سعود رخ داد زمانی که به همراه تعدادی از شاهزاده‌های دیگر در ژانویه گذشته به کاخ سلطنتی در ریاض فراخوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دست کم داستانی است که پدرش که در آن زمان در کاخ حضور داشت به الی هاتم، وکیل مستقر در پاریس گفته است.

این روزنامه می‌افزاید، کمی پس از حضور آنها در کاخ سلطنتی در ریاض، تنشی بین آنها و نیروهای گارد محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان درگرفت که در پی آن شاهزاده سلمان ۳۶ ساله که به دلیل ضرب و جرح بیهوش شده بود، بازداشت شد. از آن زمان تاکنون از او خبری نیست.

این روزنامه می‌آورد، دو روز بعد از این حادثه پدر شاهزاده سلمان نیز بازداشت می‌شود اما روایت رسمی سعودی این است که شاهزاده سلمان در بین ۱۱ شاهزاده سعودی بود که در جریان اعتراض‌شان به پرداخت قبض برق کاخ‌هایشان بازداشت شدند. مسؤولان غرب که از این مساله آگاهند بعید می‌دانند این دلیل واقعی بازداشت باشد.

این روزنامه ادامه می‌دهد، ولیعهد سعودی همچنان از حمایت پدرش ملک سلمان و شاهزاده‌های دیگر و نیز از حمایت مردمی گسترده در عربستان به دلیل تغییرات اجتماعی که انجام داده برخوردار است، در حالی که در خارج به دلیل قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی وجهه خوبی ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولیعهد عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکهزار و چهارصد و هشتاد ویکمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی «امیرحسین عادلی» ۱۸ ساله که از بیمارستان حکیم نیشابور به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از حانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.   دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد مرحوم عادلی در بیمارستان منتصریه به خانم ۶۰ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.   وی تصریح کرد: قرنیه‌های زنده یاد عادلی هم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیز قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران برای بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید نفت اوپک پلاس از ماه جولای
  • (تصویر) استایل بن سلمان در محل کار؛ رونمایی ولیعهد عربستان از دفتر کارش!
  • بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در دفتر کارش (عکس)
  • اهدای عضو به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • عربستان در حال تغیر چهره خود است، اما آیا حقیقت دارد؟
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای