Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختری که به شوخی درباره‌اش می‌گویند «الهه» مجازات است و می‌خواهد آبروی ستاره‌ها را ببرد، از دیروز شروع به انتشار فیلم کرده تا ثابت کند عکس‌هایی که از پیام‌های خصوصی ستاره‌های فوتبال گذاشته، فتوشاپ نیست!

به گزارش شریان نیوز،اخیرا در اینستاگرام توفان عجیبی به راه افتاده است، توفان یک دختر علیه ستاره‌های فوتبال که همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاین، عصر پنجشنبه انتشار چند صفحه از چت های خصوصی چند فوتبالیست با یک دختر در اینستاگرام سر و صدای زیادی برپا کرد. او اسکرین شات هایی از چت های خصوصی خود با فوتبالیست های سرشناس را منتشر کرد تا نشان دهد با آنها در ارتباط بوده است. این دختر دست به افشاگری علیه ستاره های فوتبال زد اما هرگز ادعاهای او تایید نشد.

این خانم از پیام‌هایی که فوتبالیست‌ها به صورت خصوصی برایش فرستاده بودند، عکس گرفت و این پیام‌ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. عکس‌ها جو عجیبی راه انداخت و خیلی‌ از ستاره های فوتبال ایران را در مظان اتهام قرار داد. بعضی‌ از این چهره ها که توسط این دختر مورد اتهام قرار گرفته اند، چهره های محبوب فوتبال ایران هستند.

دختری که به شوخی درباره‌اش می‌گویند «الهه» مجازات است و می‌خواهد آبروی ستاره‌ها را ببرد، از دیروز شروع به انتشار فیلم کرده تا ثابت کند عکس‌هایی که از پیام‌های خصوصی ستاره‌های فوتبال گذاشته، فتوشاپ نیست!

تا کنون هیچ کدام از این فوتبالیست ها جوابی به این اتهامات نداده اند و البته ادعاهای مطرح شده هم تایید نشده است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته سی‌ام بوندس‌لیگا به مصاف یونیون برلین رفت و با نتیجه 5-1 در این بازی به برد رسید.

در این دیدار لئون گورتسکا اولین گل تیمش را به ثمر رساند و توماس مولر(2بار)، هری کین و ماتیس تل دیگر گلزنان بایرن مونیخ بودند.

لئون گورتسکا در این بازی موفق به ارسال یک پاس گل هم شد و  شب درخشانی را در ترکیب بایرن‌ سپری کرد؛ عملکردی که انتظار دارد آن را در تیم ملی آلمان هم اجرا کند.

او پس از بازی امشب اعلام کرد تمام تلاش خود را می‌کند تا با نمایشی که در بایرن دارد نظر یولیان ناگلزمان را برای حضور در یورو 2024 جلب کند و برای تیم ملی آلمان بازی کند.

گورتسکا پس از بازی گفت:"هدف واضح من بازی کردن در یورو است. همیشه سعی می‌کنم در زمین باشم و به یولیان ناگلزمان نشان دهم که آنجا هستم و به مبارزه ادامه می‌دهم. سعی می‌کنم هر هفته این را در زمین نشان دهم تا به نوعی سوار قطار (مسافران به یورو) شوم."

بازی در زمین یونیون برلین؟

ما می‌دانیم که بازی در این ورزشگاه چقدر سخت است. ما برای آن آماده بودیم و از همان ابتدا بازی خوبی انجام دادیم. باعث شدیم یونیون با گلزنی اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و بقیه موقعیت‌ها را به خوبی به گل تبدیل کردیم.

دیگر خبرها

  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • فراخوان سراسری «وعده صادق» منتشر شد
  • پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • ویکتور بونیفیس، ستاره‌ای که از خیابان‌های لاگوس به قهرمانی بوندسلیگا رسید + عکس