Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف،‌ سردار "حسین اشتری" در حاشیه افتتاح دفتر نظارت همگانی 197 استان البرز، اظهار داشت: با تلاش هایی که از طریق وزارت خارجه و نیروی های مسلح صورت گرفته، امیدواریم تعداد باقی مانده افرادی که در محدوده مرزی پاکستان و افغانستان توسط اشرار به گروگان گرفته شده اند نیز به زودی نزد خانواده ها بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناجا درباره اقدامات نیروی انتظامی و سطح رضایت مندی مردم، گفت: براساس آخرین نظرسنجی های صورت گرفته توسط سازمان معتبر غیرناجایی، اعتماد مردم از  ناجا افزایش یافته و در همین ایام شاهد تشکر و قدردانی مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی هستیم.

وی گفت: یکی از مزیت های نیروی انتظامی این است، کارکنانی که مشغول خدمت در این سازمان هستند از بین مردم انتخاب می شوند، لذا مردم احترام بالایی برای ناجا قائل هستند.

سردار اشتری درباره حادثه تروریستی چابهار، گفت: با هوشیاری و شجاعتی که ماموران انجام دادند این توطئه خنثی شد و 10 نفر در این رابطه دستگیر و تعدادی نیز شناسایی شده اند؛ سرنخ های خوبی به دست آمده و با هماهنگی های خوبی که بین مردم و دستگاه قضائی با پلیس وجود دارد ان شاءالله سرکرده های اصلی این حادثه دستگیر و مجازات می شوند.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: موفقیت های خوبی حاصل شده امیدواریم با روند روبه رشدی که ملاحظه می شود و همکاری خوبی که بین مردم و مسئولان وجود دارد روز به روز شاهد توفیقات بیشتر در عرصه های مختلف باشیم.

بنا براعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، گفت: در سال جاری شاهد افزایش کشفیات هستیم البته طی چند ماه گذشته به دلیل افزایش قیمت‌ها روند برعکس شده و برخی کالاها صادر می‌شود؛ همچنین در بحث قاچاق سوخت، برنامه ریزی و تدابیر لازم برای مبارزه با این پدیده بایستی از سوی مسئولان امر انجام شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

به گزارش ایسنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن