Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسي در ششمين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان، افزود : به طور قطع زيرساخت هر توسعه با چهار شاخص انسان، علم، دانش و تلاش محقق مي‌شود که لازم و ملزوم يکديگر هستند.
وي با بيان اينکه کانون اين چهار شاخص آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ساير مراکز علمي آموزشي است، افزود: اين مراکز نيازمند اعتبار لازم و همکاري ساير دستگاه‌هاي دست‌اندرکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی با بیان اینکه متاسفانه بعضي مواقع عنوان مي‌ شود، اختصاص اعتبارات ملي جهت تکميل پروژه‌ها ،مشروط به تامين بخشي از محل منابع استاني است افزود: اين ظلمي در حق استان‌هاي توسعه نيافته است و مديران دستگاه‌هاي اجرايي نبايد به هيچ مقامي اجازه تنظيم موافقت نامه با اين شرايط را بدهند.
وي با اشاره به اينکه بودجه توزيعي در استان ها 30درصد کل بودجه کشور است گفت: برخي پروژه‌ها از رديف ملي برخوردار نيستند و اعتبار آن در اختيار وزير مربوطه است ،لذا دستگاه هاي آن حوزه ميزان سهم خود را با جديت پيگيري و دريافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استفاده ظرفیت خیران تکمیل نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام ریلی که با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، درخصوص سرعت بخشی به پروژه‌های نیمه تمام ریلی مانند پروژه ریلی رشت - آستارا و همچنین پروژه برقی سازی راه‌آهن اینچه برون و گرمسار بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این جلسه گفت: سرعت‌بخشی به انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت و شخص رئیس‌جمهور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: موضوعاتی همچون پروژه ریلی رشت - آستارا و اینچه برون و گرمسار یکی از مطالبات حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور کشور است و باید هر چه زودتر تعیین تکلیف نهایی شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طی برگزاری دو جلسه، باید زمان نهایی اجرایی شدن این دو پروژه، موانع پیش روی آنها، پیشنهادات برای سرعت بخشی به پروژه، تعیین تکلیف محل اعتبار و ... به رئیس جمهور گزارش داده شود تا در خصوص آن تصمیم نهایی اتخاذ شود.

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت تکمیل پروژه های مهم و زیر ساختی شهرستان های شمال استان
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • رشد ۳۹۴ درصدی اعتبارات ایلام در سال گذشته
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند