Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانکداري الکترونيک در ايران از ابتداي دهه هشتاد شمسي در ايران آغاز به کار کرد و از آن تاريخ بانکهاي ايراني با بهره برداري از خدمات الکترونيک در مسير توسعه شبکه بانکي گام برداشتند.
به گزارش خبرگزاري آريا، از جمله شاخه‌هاي بانکداري الکترونيک عبارت از بانکداري اينترنتي(IB)، بانکداري مبتني بر تلفن همراه و فناوري‌هاي مرتبط با آن (MB)، بانکداري تلفني(TB) ، بانکداري مبتني بر نمابر ، بانکداري مبتني بر دستگاه‌هاي خودپرداز(ATM) ، بانکداري مبتني بر پايانه‌هاي فروش(POS ) ، بانکداري مبتني بر شعبه‌هاي الکترونيکي ، بانکداري مبتني بر دستگاه‌هاي کارت خوان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش بانکداري ايراني، مشتريان از مزاياي شبکه بانکي از طريق بانکداري اينترنتي يا (IB) و آنلاين به عنوان يکي از بزرگترين خدمات بانکداري الکترونيک در جهان استفاده مي‌کنند و در حال حاضر اغلب بانکهاي دنيا و به ويژه بانک‌هاي ايراني با استفاده از بانکداري الکترونيک و اينترنتي به ارائه خدمات مي پردازند.
بانک تجارت از جمله بانک هاي بزرگ در ارائه سرويس و خدمات بانکي به شرکتها ، وزارتخانه ها ، موسسات ، ادارات ، سازمانها دولتي و خصوصي و به واسطه شبکه ي گسترده شعب در کل کشور واسطه اي مهم بين مشتريان فوق و مردم است. امروزه با توسعه و الکترونيکي شدن بسياري از سرويس هاي بانکي ، نياز ارائه ي سرويسي در قالبي جديد و پوشش دادن نيازهاي عمده وعمومي مشتريان در سرلوحه ي کار بانک تجارت قرار گرفته که بخشي از آن در سرويس بانکداري اينترنتي حقيقي و حقوقي جلوه کرده است .
اين سرويس که براي مشتريان حقيقي و حقوقي کوچک و متوسط بانک که بخش بزرگي از منابع بانک را تامين مي کنند طراحي شده و امکان انجام و پيشبرد امور مالي و بانکي خود را بدون حضور فيزيکي در شعبه ميسر مي سازد .
بر اساس اين گزارش، ويژگي‌هاي نسخه موبايلي اينترنت بانک تجارت اين است که سيستم بصورت هوشمند نوع دستگاه(گوشي يا تبلت) متصل شده به سامانه اينترنت بانک را شناسايي نموده و صفحه سايت را مطابق با سايز گوشي مورد نظر منطبق مي نمايد. سرويس بانکداري اينترنتي بانک تجارت با آدرس ib.tejaratbank.ir اين امکان را براي مشتريان فراهم مي‌آورد تا بسياري از امور بانکي خود از جمله «گردش حساب»، «دريافت صورت‌حساب تا 18 ماه گذشته»، «افتتاح حساب»، «افتتاح و ابطال سپرده‌هاي الکترونيکي»، «مسدودکردن حساب» و «درخواست صدور دسته چک» را به صورت غير حضوري انجام دهند.
اينترنت بانکِ تجارت همچنين امکان پرداخت قبض و انتقال وجه پايا و ساتناي گروهي را نيز براي مشتريان فراهم کرده است. علاوه بر اين، انتقال وجه به حساب‌هاي خود و حساب‌هاي معرفي شده در فرم ثبت نام بدون محدوديت مبلغ، انتقال وجه به ساير حساب‌ها در بانک تجارت روزانه تا سقف 500 ميليون ريال و انتقال وجه به حسابهاي ديگر در ساير بانکها با استفاده از سيستم پايا تا سقف 600 ميليون ريال و از طريق ساتنا تا سقف 500 ميليون ريال امکانپذير است. مشتريان مي‌توانند از امکان ارسال پيامک براي دريافت‌کنندگان مبالغ نيز استفاده کنند.از ديگر امکانات اينترنت بانک تجارت مي‌توان به دستور پرداخت دوره‌اي همچون واريز شارژ ساختمان، پرداخت اقساط، پرداخت حوالجات مستمر و ثبت نام در باشگاه مشتريان بانک تجارت اشاره کرد.
اينترنت بانک تجارت به عنوان يکي از ابزارهاي رشد و توسعه صنعت بانکداري در ايران مي تواند مطرح باشد؛ چرا که بانک تجارت يکي از بزرگترين بانک هاي ايران بوده که سپرده‌گذاران زيادي را پوشش مي دهد و اين برنامه مي تواند بر صنعت بانکداري تاثيرگذار باشد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟