Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی درباره میزان ثبت نام کننده گان در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ گفت: تا ساعت ۱۱ و ۳۰ امروز تعداد تعداد ۴۰ هزار ۸۰۴ نفر برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۸ ثبت نام نموده اند.

مشار عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه بیان کرد: به کلیه داطلبانی که تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده اند  توصیه می شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و دانلود دفترچه راهنمایی آزمون و همچنین با مطالعه اطلاعیه‌های منتشره این سایت نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها سال ۹۸ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کارشناسی کارشناسی ارشد سازمان سنجش سازمان سنجش کارشناسی ارشد کنکور ثبت آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، راضیه عظیمی‌فر افزود: ثبت‌نام از امروز آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد، این پذیرش در سطوح ۲، ۳ و ۴ انجام می‌شود.

او تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقمند با مدرک دیپلم و بالاتر، در سطح ۲ معادل کارشناسی، سطح ۳ معادل کارشناسی ارشد و سطح ۴ معادل مقطع دکتری طلبه می‌پذیرد که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر است.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی www.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

راضیه عظیمی‌فر با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: آزمون شرکت‌کنندگان ۳۱ تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و سپس پذیرفته شدگان با انجام مصاحبه و تأیید به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

او تعداد کل طلبه‌های خانم در سطوح مختلف را ۹۰۴ نفر اعلام کرد و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ مدرسه در استان ویژه بانوان فعال است.

دیگر خبرها

  • زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳+ اینفوگرافیک
  • اینفوگرافی/ زمان و تعداد سؤالات کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان