Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@06:40:53 GMT

آخرین وضعیت قیمت سکه و طلا دربازار

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۸۱۹۶

با وجود افزایش قیمت سکه و طلا در روزهای گذشته، بازار امروز آن‌ها آرام است و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران، قیمت طلا و سکه دوباره روند کاهشی خود را از سرگرفت و هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون ۷۸۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. ناطقان: چند روز گذشته بازار طلا و سکه دوباره روند افزایشی به خود گرفته بود و نوسان داشت، اما امروز این روند دوباره مانند هفته‌های اخیر برعکس شد و شاهد کاهش قیمت سکه و طلا در بازار بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیم محمدولی، اظهار کرد: قیمت سکه تمام بهار طرح جدید و طرح قدیم به ترتیب سه میلیون و ۷۸۵ هزار تومان و سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.
وی افزود: نیم‌سکه، یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی، ۶۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران ادامه داد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۴۴ هزار تومان و هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار به ترتیب و یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان است. هم‌چنین هر انس طلای جهانی نیز ۱۲۴۸ دلار قیمت دارد.
محمدولی درباره دلیل این کاهش قیمت در بازار داخلی، با وجود افزایش قیمت‌های جهانی، گفت: یکی از دلایل کاهش قیمت سکه و طلا در بازار امروز این است که دلار در بازار به اندازه نیاز تامین شده و افزایش قیمت نداشته است و موضوع دیگر به مسائل جهانی پیرامونش برمی‌گردد و احتمالا خرید چین و روسیه از بازار طلا و سکه کم یا قطع شده است.
وی تاکید کرد که مسلما انتظار کاهش قیمت در بازار هم‌چنان وجود دارد و همین مساله سبب می‌شود تا تقاضا برای خرید سکه و طلا نیز در حالت انتظار باقی بماند و کاهش پیدا کند و با این وضعیت، هم‌چنان انتظار می‌رود روند ارزانی سکه تا واقعی شدن بازار و قیمت ادامه داشته باشد.
منبع: ایسنا برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا ، قیمت دلار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دیگنیتی در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

قیمت مدل‌های مختلف دیگنیتی در بازار کاهش قیمت داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت دیگنیتی پرایم صفر مدل ۱۴۰۲ در بازار با افت ۲۰ میلیونی ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان شد.

قیمت دیگنیتی پرایم مدل ۱۴۰۱ در بازار ثابت بود قیمت این شاسی بلند مونتاژی ۱ میلیارد و ۹۷۰ تومان شده است.

قیمت دیگنیتی صفر مدل پرستیژ ۱۴۰۲ با کاهش ۲۰ میلیونی ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان شد.

قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۱ در بازار ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان است که ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت دیگنیتی پرایم صفر در کارخانه ۱ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. بر اساس اعلام شورای رقابت قیمت دیگنیتی پرستیژ مدل ۱۴۰۲ صفر نیز در کارخانه ۱ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع دیگنیتی در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت دیگنیتی در بازار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • کاهش قیمت سیب درختی در طرح تنظیم بازار گلستان
  • افزایش قیمت طلا در بازار
  • گرانی طلا در راه است؟
  • گشتی در دنیای اقتصاد | وضعیت بازار شب عید
  • تشریح وضعیت ذخایر استراتژیک استان مرکزی از قول معاون استاندار
  • بازار پررونق خودرو در شب عید/ مردم در گرانی بیشتر تمایل به خرید دارند!
  • دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست
  • خواب زمستانی بازار خودرو؛ دیگر هیچ خودرویی زیر ۴۰۰ میلیون نیست
  • کاهش قیمت طلا در بازار