Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: در پی رصد و شناسایی فروشندگان غیر مجاز قرص و دارو‌های روان گردان در حاشیه شهر مشهد و با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) این ناحیه، یکی از این واحد‌های غیرمجاز شناسایی و فروشندگان آن نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حر پس از شناسایی این واحد غیر مجاز و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام سریع و به موقع پس از ورد به این واحد، تعداد ۴۵۰۰ عدد قرص‌های مختلف شامل متادون، ترامادول، جنسی و تعداد ۵۰ عدد شربت نیز کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در پایان گفت: در رابطه با این واحد غیرمجاز ۲ نفر نیز دستگیر شدند و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی گردیدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر درفضای مجازی، اقدام به شناسایی متخلف نموده و با همکاری ماموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضایی یک قلاده " توله شیر" را که به صورت غیر مجاز در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیر قانونی حیوانات وحشی به مراجع قضایی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ وحش تحویل داده شود.

نامبرده در حوزه شکار و صید سابقه دار بوده که در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • بررسی مشکلات ۱۱۹ واحد تولیدی در کمیته سرمایه گذاری