Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان 197 کلانتری 15 گوهردشت در ارتباط با سربازانی که در مرز افغانستان و پاکستان گروگان گرفته شده‌اند، اظهار داشت: در این رابطه اقداماتی انجام شده که امیدواریم تعداد باقی مانده از آنها به کشور و نزد خانواده‌های خود بازگردند.

به گزارش تسنیم وی افزود: با نظرسنجی‌های انجام شده مشخص شد رضایت مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی درباره اتفاقاتی که در فرانسه پیش آمده است، عنوان کرد: بسیاری از مسئولین و مردم پیام‌هایی جهت تشکر از نیروی انتظامی داشتند و یکی از مزیت‌های پلیس جمهوری ایران این است که افرادی که در نیروی انتظامی هستند از بین مردم و فرزندان این مردم هستند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پلیس جمهوری ایران در جای خود مقتدرانه برخورد می‌کند و در جایی هم که باید مشارکت مردم را داشته باشد از این فرصت استفاده می‌کند تا مشکلات کمتری داشته باشد، عنوان کرد: درباره اتفاق 15 آذرماه که در چابهار رخ داد با هوشیاری و شجاعت مامورین نیروی انتظامی این توطئه خنثی شد و فرد تروریست بیرون از مقر ماشین را منفجر کرد.

وی با بیان اینکه تعدادی تا روز گذشته دستگیر شدند، گفت: آماری که تا کنون به ما داده‌اند 10 نفر دستگیر شدند که توسط نیروی انتظامی و دیگر دستگاه ها بوده و تعدادی افراد دیگری که مرتبط با این افراد هستند شناسایی شدند و در وقت مشخص دستگیر می‌شوند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه با عزم راسخ و با قدرت بیشتر به کار خود ادامه خواهیم داد، تصریح کرد: درباره عملکرد استان در تمام شاخص‌ها بهبودی ملاحظه می‌شود که در 12 شاخص اصلی که هر روز کنترل می‌شود استان البرز دارای عملکرد خوب است و امیدواریم با همکاری مردم و نیروی انتظامی هر روز شاهد پیشرفت بیشتر این استان باشیم.

بیشتر بخوانید

سیستان و بلوچستان| 4 متهم در رابطه با حادثه تروریستی چابهار دستگیر شدند

پیکر مطهر 2 شهید حادثه تروریستی چابهار تشییع شد

تشییع شهدای حادثه تروریستی چابهار به روایت تصویر

وی با اشاره به اخلالگران ارز عنوان کرد: تعداد مشخصی که قبلا اعلام شده با هماهنگی دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند و تحویل مقام قضای شدند و نیروی انتظامی در این عرصه با اشراف اطلاعاتی که داشت افراد مدنظر را تحویل مقام قضایی داد که نتیجه آن را دستگاه قضایی اعلام می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امسال افزایش کشفیات را داشته‌ایم، گفت: از چند ماه گذشته به دلیل افزایش قیمتها این موضوع برعکس شده و یکسری کالاها صادر می‌شود و طبق تصمیمات گرفته شده مانع خروج این کالاها می‌شویم چون مایحتاج مردم هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه در ارتباط با قاچاق سوخت هم بخشهایی که مرتبط هستند باید پیگیر باشند، افزود: نباید فراوده‌های سوختی مانند بنزین و نفت سفید به راحتی در استانهای مرزی در دسترس قرار گیرد تا قاچاق شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سردار اشتری نیروی انتظامی دستگیر چابهار صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود