Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبری فرد می گوید پرسپولیس بدون امثال احمدزاده هم نتیجه گرفته است.

طرفداری- بهروز رهبری‌فرد، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید امثال احمدزاده با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی کردند.

بهروز رهبری‌فرد در گفت‌وگو با میزان، درباره اینکه شنیده می‌شود ممکن است احمدزاده، امیری و طارمی به پرسپولیس برگردند، اظهارداشت:

نمی‌خواهم بگویم برگشتن کار درست یا غلطی است، ولی وقتی قرار است کسی برگردد باید دید او چگونه از این تیم جدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان در شرایطی تیم را رها کردند و رفتند که پرسپولیس به آنها نیاز داشت.

وی افزود:

به عنوان مثال ممکن است شرایط یک بازیکن برای بازگشت فراهم باشد و مربی و هواداران هم آنها را بخواهند، ولی امثال احمدزاده چنین شرایطی ندارند و نمی‌دانم چطور می‌توانند حرف از بازگشت بزنند. این بازیکنان با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی کردند و نمی‌دانم هوای اروپا به سرشان زده بود و رفتند یا مسائل دیگر. آقای احمدزاده اگر هوای اروپا به سرتان زده بود می‌آمدید در پارک‌های ما نیمکت زیاد است می‌نشستید و هوای خوبی هم داشت! پرسپولیس بدون این بازیکنان هم نتیجه گرفته و بزرگتر از این‌ها هم بودند که جدا شدند، ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. شاید در مقطعی این تیم اُفت کند، ولی همیشه این نام بزرگ است و کسی نباید برای آمدن و رفتن به پرسپولیس ناز کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه احمدزاده گفته هواداران حق انتقاد دارند نه پیشکسوتان، تصریح کرد:

من فارسی صحبت می‌کنم و لهجه هم ندارم. آقای احمدزاده ما قبل از اینکه به پرسپولیس بیاییم هوادار این تیم بودیم و کسی که همه چیز خود را گذاشته و به پرسپولیس رسیده و الان پیشکسوت است، روزی هوادار این تیم بوده است. همان احمدزاده که در مورد پیوس صحبت کرده، این پیشکسوت ۱۲ سال در پرسپولیس بازی کرده و آقای‌گل بوده است. وقتی قرار است حرف بزنی باید اطرافت را نگاه کنی و متوجه باشی در مورد چه کسانی صحبت می‌کنی.

رهبری‌فرد در پایان خاطرنشان کرد:

ما با همان تیپی که به پرسپولیس آمدیم از این تیم جدا شدیم، ولی امثال احمدزاده وقتی آمدند شلوارشان زیر پای‌شان بود و زمانی که داشتند می‌رفتند قد شلوارشان بالای قوزک پای‌شان بود. امثال ما پیشکسوتان بدون پول برای پرسپولیس بازی می‌کردیم و وقتی قرارداد ما با بازیکنانی مثل احمدزاده را مقایسه کنید خجالت می‌کشید. در این بین عنوان‌هایی را هم که در زمان ما به دست آمده با عنوان‌های الان مقایسه کنید. به نظرم احمدزاده باید همان شلوار کوتاه را بپوشد و در اروپا قدم بزند، چون این بازیکنان به درد پرسپولیس نمی‌خورند. اگر من در باشگاه کاره‌ای بودم هرگز اجازه نمی‌دادم او، طارمی و ... برگردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است

به گزارش خبرآنلاین البرز، سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر شورای فرهنگ عمومی این استان اظهار داشت: اقدام شایسته نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی به منظور حفظ حریم و کرامت بانوان سرزمین عزیزمان ایران اسلامی قابل ستایش و تقدیر است و شهروندان از این اقدامات حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مسیرمقابله با بی حجابی قطعا با باندهای مروج فساد و فحشا در سطح جامعه برخورد قاطع انجام خواهد پذیرفت و فراجا به دنبال مدیریت افرادی است که به صورت سازماندهی شده به دنبال کشف حجاب هستند.

وی ادامه داد: صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است که قصد دارد کشورما را ویران کند ولی زهی خیال باطل که نمی دانند امثال شهید سلیمانی ها مقابل آنها می ایستند و ناکامشان می گذارند.

جابری انصاری تأکید کرد: قطعا خیل کثیری از نسل نوجوان و جوانی که نسبت به موضوع حجاب کم توجه هستند به خاطر عدم آگاهی آنها از حرکت خزنده ضد فرهنگی دشمن برای این نسل آینده ساز جامعه می باشد که اقدام شایسته فراجا در استان البرز به ویژه سردار هداوند فرمانده با سابقه و انقلابی آن مجموعه در عدم پرونده سازی و تلاش برای زدودن این خطای غیرعمد برای این تعداد از افرادی که ناآگاهانه و از روی غفلت مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفتند قابل تقدیر و تشکر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اضافه کرد: مردم متدین استان البرز و همه صاحبان فکر و اندیشه و دلسوز انقلاب اسلامی یکپارچه از این اقدام هوشمندانه فراجا در حفظ ارزش ها حمایت قاطع دارند.

وی گفت: قطعا جهاد تبیین یکی از اولویت هایی است که همه دستگاه ها در حوزه عفاف و حجاب برای نسل نوجوان و جوان باید به آن بپردازند و آنها را از اقدامات شوم دشمن آگاه سازند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد: قایل بر این هستیم که خانواده های محترم نسبت به هدایت نوجوانان و جوانان در موضوع حفظ ارزش ها توجه جدی داشته باشند.

جابری انصاری افزود: خدارو شکر با مدیریت هوشمندانه فراجا معضل بی حجابی در خودروها با اعمال قوانین بازدارنده تا حدود زیادی مرتفع شده است و وضع قوانین بازدارنده در کوچه و خیابان ها و معابر ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خاتمه گفت: نیروهای فراجا به‌واسطه از خودگذشتگی‌ها و ایستادگی خود در مقابل مخلان نظم و امنیت، قانون‌شکنان همواره مورد احترام آحاد مردم بوده و هستند و شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نیز قدردان و در عین حال پشتیبان فراجا در انجام ماموریت‌های قانونی، خواهند بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898966

دیگر خبرها

  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است