Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کاراته ایلام به خبرنگار ایرنا گفت: در آخرین روز از مسابقات جهانی کاراته وان سری آ در کشور چین، ذبیح اله پورشیب در فینال وزن 84- کیلوگرم به مصاف ایگور چیخامارف از قزاقستان رفت که با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.
وی افزود: ملی پوش کاراته کای ایلامی پیش از رسیدن به فینال چیو هانسین از چین تایپه، ریکیتو شیمادا از ژاپن و جینچائو چن از چین را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا؛ آخرین مرحله لیگ جهانی سری آ کاراته در سال 2018 از روز جمعه هفته گذشته با حضور یک هزار و 176 کاراته کا از 80 کشور در شهر شانگهای چین آغاز شده است.
ذبیح الله پورشیب کاراته کای شایسته ایلامی تاکنون بیش از 24 نشان در رشته کاراته به دست آورده است که 15 نشان طلا، 9 نشان طلای آسیایی و سه نشان جهانی از افتخارات این ورزشکار قهرمان ایلامی است.
از مهم ترین عناوین ذبیح الله پورشیب می توان به نشان طلای بازی های آسیایی گوانگجو در سال 2010 ، برنز قهرمانی جهان در سال 2016 ، نقره المپیک رزمی جهان در سال 2013 ، طلای دانشجویان جهان در سال 2014 و طلای امیدهای جهان در سال 2007 اشاره کرد.
این ورزشکار موفق شد با کسب مدال برنز جهان در 2 دوره متوالی تیم ایران را در بخش تیمی به مدال طلا برساند.
به گزارش ایرنا، هیات کاراته استان ایلام دارای یک هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد بیش از 700 نفر را بانوان تشکیل می دهند ضمن اینکه 6 هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند.
7180/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف چین ژاپن مدال طلا ملی پوش وزن منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند

خوزستانی ها معمولا در فوتبال ملی سرآمد هستند اما کمتر پیش آمده که آن ها در ورزش های دیگر سرآمد باشند. در سالیان اخیر، خوزستان به مهد درخشش و اوجگیری کشتی گیران فرنگی تبدیل شده است و ستاره های زیادی از این استان، قهرمان آسیا و حتی جهان شده اند.

به گزارش طرفداری، وجود امین میرزازاده امیدوارمان می کند که برای اولین بار در المپیک، یک مدال طلای خوزستانی داشته باشیم.

قبلا در المپیک، شهرهای تهران، مشهد، ساری، کرمانشاه، شیراز، شهر ری و... قهرمانی در المپیک را تجربه کرده اند. سجاد گنج زاده، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، حسن یزدانی و... آخرین طلایی های المپیک ایران بوده اند و امروز بیشتر از هر کس دیگری، امیرحسین زارع و امین میرزازاده در فوق سنگین کشتی آزاد و فرنگی بخت کسب مدال طلای المپیک 2024 هستند.

امین میرزازاده در مسابقات جهانی هم کار سختی در پیش داشت و سال گذشته تنها با چند مساوی و به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و قهرمان جهان شد؛ چه رسد به این که امسال میشائین لوپز بزرگ کوبایی را هم در جمع مدعیان قهرمانی در المپیک پاریس می بیند. با این حال به نظر می رسد سکوی قهرمانی و برتری در المپیک به یکی از دو مرد ایرانی و کوبایی مورد اشاره یا رضا کایالپ قهرمان اهل ترکیه برسد. با این حال با تمام وجود این مدال را برای مرد دوست داشتنی کشتی کشورمان آرزو می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری