Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:24:59 GMT

6 راهدارخانه خوی آماده اجرای طرح زمستانی است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۸۳۲۵

6 راهدارخانه خوی آماده اجرای طرح زمستانی است

ارومیه- ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوی با اشاره به آمادگی کامل برای اجرای طرح زمستانی در محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان، گفت: اکیب های راهداری همانند سال های گذشته از 15 آذر تا 15 فروردین در راهدارخانه های 6 گانه شهرستان مستقر شدند.

محمد صادق نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا به تجهیز راهدارخانه های خوی به دستگاه و ماشین آلات سنگین جهت برف روبی و نمک پاشی اشاره کرد و افزود: نمک و ماسه مورد نیاز جهت راهداری زمستانی تهیه و در تمامی راهدارخانه های این شهرستان انبار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، فعال شدن گشت های راهداری در حوزه های استحفاظی خوی را در راستای ارتقای سطح ایمنی و برقراری تسهیلات امدادرسانی در شاخه‌های مختلف حمل و نقل به شهروندان اعلام کرد و ادامه داد: در فصل سرما به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و کسب اطمینان لازم از سیستم فنی خودرو از جمله مواردی است که رعایت آنها به ایمنی بیشتر کمک می کند.
صادق نژاد از راهداری به عنوان سفیر آرامش جاده ها یاد کرد و از رانندگان و مسافران درخواست کرد که جهت جلوگیری از وقوع هرگونه حوادث احتمالی، احتیاط و سرعت مطمئن را رعایت کنند.
وی از مسافران خواست به علایم راهنمایی و رانندگی توجه کرده و سرعت مناسب را در جاده های شهرستان رعایت کنند.
به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی ها احتمال بارش برف از روزهای پایانی هفته جاری در آذربایجان غربی وجود دارد و طرح زمستانی راهداری نیز طی روزهای آینده در 12 هزار کیلومتر از جاده های استان آغاز می شود.
3072/7132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی گفت: با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و کاهش تصادفات رانندگی همزمان با فرا رسیدن هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سطح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی محیطی، مجازی و رسانه‌ای در خصوص رعایت موارد ایمنی و ترافیکی با تمرکز بر محورهای پرتصادف و اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ای، نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این روز هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان جهت ارائه آموزه‌های ترافیکی و نصب بنر حاوی پیام‌های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی در جاده‌ها را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

قدمی بیان کرد: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از جمله راهداری، هلال‌احمر، اورژانس، آتش نشانی و پلیس‌راه به صورت نمادین در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.

به گفته وی، همایش راکبان موتورسیکلت نیز با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتور، آگاه سازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودروها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6088622

دیگر خبرها

  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود