Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عبدی‌زاده کارگردان اُپرای «هفت شهر عشق» با نوشتن یادداشتی درباره‌ی اثرش، از روزانه ۱۰ ساعت تمرین مستمرِ گروه خبر داد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، کارگردان اُپرا – نمایش «هفت شهر عشق» در نخستین یادداشت برای این اثر، خطاب به مخاطبان این برنامه نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عبدی زاده در یادداشتی که برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار گرفته، خطاب به مخاطبان «هفت شهر عشق» نوشت: «به حرمت چشمهایتان هفت وادی را به سرگشتگی می‌سپاریم. شاید روزنه ای از عالم بالا رخ بنماید به حرمت چشم هایتان.
جان‌های برکف شده و سرهای رقصان بر باد  را به وادیِ حریمِ حرمتش راه دهد به حرمت چشمهایتان.
در طلب عاشق شویم و به معرفت مستغنی. توحید را در فقربیابیم و فنا گشتگانِ جاوید در بقای معبود، شویم
به حرمت چشم‌هایتان...».

کارگردان اُپرا – نمایش «هفت شهر عشق» همچنین از تمرینات فشرده این برنامه با حضور تمام بازیگران خبر داد و اعلام کرد که این گروه روزانه بیش از 10 ساعت را درمحل تمرین می‌گذرانند و در حال آخرین تمرینات نهایی هستند.

بر اساس اعلام تهیه کنندگان اُپرا – نمایش «هفت شهر عشق»، افسانه پاکرو بازیگر با استعداد سینمای ایران نیز به گروه اضافه شده اند و «هانیه توسلی» به دلیل مشکلات شخصی قادر به حضور در این برنامه نخواهد بود. 

پیش تر محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، ابوالفضل پورعرب، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی و محمدعلی ساربان به عنوان بازیگران اصلی این نمایش در کنار «پانته آ بهرام» معرفی شده بودند.

این در حالی ست که روزبه بمانی، سالار عقیلی، روزبه نعمت الهی، عباس عابدین زاده، ودود موذن، هادی قضات، شاهین آرین و اسفندیار قره باغی (در نقش اهریمن) خواننده ها و سولیست های این اُپرا – نمایش را تشکیل میدهند.

ارکستر سمفونیک تهران موسیقی این اثر را  به صورت زنده خواهد نواخت و فریدون شهبازیان رهبر مهمان این گروه است. رازمیک اوحانیان نیز رهبری گروه کُر را بر عهده دارد.

مرضیه مهدیزاده و علی آقایی نسب تهیه کنندگان این اثر هستند و منصور دانشورنیز خالق و آهنگساز «هفت شهر عشق» می باشد.

سایر بازیگران اُپرا – نمایش «هفت شهر عشق» نیز عبارتند از:

مرتضی علی آبادی، مهدی کاشفی، ترانه ولدیان، یزدان جیریایی، سحر آغاسی، طاها محمدی، هدیه آزیدهاک، بردیا مختاری قاضیانی، رزاکریمی، رها شیرازی، سیدامیرجوانمرد ، کیوان رضایی راد، نوید شیخ محمد، ساغر احمدی فرد، یاسمن الله یاری و بردیا مختاری (بازیگر کودک).

این برنامه دیماه امسال در تالار وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی آن نیز از روز سه شنبه 20 آذر در سایت «ایران کنسرت» آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

R33357/P1356/S4,34,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر موسیقی تئاتر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، ساسان شکوریان هنرمند بهبهانی که سابقه کارگردانی آثار متعددی را در کارنامه هنری خود دارد، پس از اجرا در شهر بهبهان و گرگان و حضور در بخش ویژه صحنه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، نمایش سیاه‌بازی «شاماران» را فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه سنگلج تهران روی صحنه می‌برد.

«شاماران» نوشته علیرضا داوری و کاری از موسسه جام هنر چهارسو و گروه تئاتر ناب بهبهان است که افسانه شاماران و پیوند آن با دوران پادشاهی کیدین هوتران عیلامی در منطقه تاریخی ارجان در بهبهان کنونی را در قالب نمایش ایرانی سیاه‌بازی روایت می کند.

اورانوس شرافت، حسین بنائی، جهانشاد زراعت، مصطفی خندانی، آریا عطایی قهفرخی، حسین طیبی، امیرحسین شکوریان، مهدی مومن، مریم پراش، آوا شکوریان، فاطمه هاشمی و یلدا خاضعی در نمایش سیاه بازی «شاماران» بازی می کنند وعنایت خادم بشیری، مهدی محتشم، حسین عبداله‌زاده و عارف بهبهانی گروه موسیقی و نوازندگان این نمایش هستند.اسامی سایر عوامل اجرایی و اخبار تکمیلی این نمایش به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6063482 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • خصوصی سازی فرهنگ، بخش قابل توجهی از استعدادها را نابود کرد
  • سودابه آقاجانیان از دلیل غیبتش در تلویزیون پرده برداشت
  • چوپان و ۱۰۰ گوسفند در اصفهان خفه شدند + فیلم | هیچ روزنه‌ای برای نفس کشیدن وجود نداشت!
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • «شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»