Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فریدون بابایی در بازدید از طرح های اشتغالزا در روستاهای گورانسراب و اندبیل ، از پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات فراگیر روستایی برای اشتغالزایی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح «یک روستا ، یک محصول» در روستاهای  اسبو و گورانسراب در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح در دیگر روستاهای شهرستان خلخال نیز پس از شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های روستایی آغاز خواهد شد گفت: شهرستان خلخال با داشتن بیش از 18 رودخانه دائمی و فصلی و زمین های زراعی و خوش آب و هوا در حاشیه رودخانه قزل اوزن ظرفیت مناسبی برای توسعه اقتصاد روستایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهبود علیزاده مدیریت جهاد کشاورزی خلخال نیز در این بازدید از برگزاری بیش از 50 کلاس ترویج و آموزش روستائیان در زمینه اصلاح الگوی کشت و اصلاح نژاد دامی و آموزش های باغی خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اقتصاد روستایی محصولات روستایی شهرستان خلخال اسبو گورانسراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد ریال و از محل منابع اعتبارات ملی، استانی، جهاد آبرسانی و خیرین اجرایی شد.

وی افزود: احداث ۷۴ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و ۳۷ کیلومتر خط انتقال شامل احداث و اصلاح از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: احداث سه باب مخزن ذخیره آب در روستاهای گلابر، خانجین و آرموتلو با حجم ۸۵۰ متر مکعب از دیگر طرح‌هایی است که در شهرستان ایجرود اجرا شده است.

نادرخانی گفت: در همین مدت ۹ رشته قنات نیز در روستاهای اوغولبیک علیا، چیسب، قارموتلو، قره درق، شهرک و ملاپیری احداث شد.

وی به حفر ۸ حلقه چاه آب در روستاهای احمدکندی، قره سعید، کوسه لر، اوچ تپه، سعیدآباد، گلابر، جامه سرا و شهرک نیز اشاره کرده و گفت: برای تأمین زیرساخت‌های آبرسانی در مناطق روستایی هیچگونه محدودیتی نداریم.

این مسئول یادآور شد: استانداردسازی ۲۰۰۰ انشعاب روستایی در شهرستان ایجرود نیز از دیگر اقداماتی است که با هدف کاهش هدر رفت آب و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در شهرستان ایجرود اجرایی شد.

کد خبر 6085039

دیگر خبرها

  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • سرشاخه‌کاری درختان گردو در خلخال