Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: غلامعباس بهرامی نیا درباره معضل سرقت تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در خوزستان اظهار کرد: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، پیگیری این مسائل از طریق مقامات قضائی است و بار‌ها این مسئله را به دادستان مرکز خوزستان و رئیس کل دادگستری استان، اطلاع داده‌ایم.

وی افزود: سرقت تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در همه کشور جزو معضلات جاده‌ای است و این مسئله به گرانی آهن‌آلات و فقر مالی مردم رابطه مستقیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: تنها کار سلبی که ما در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای توان اجرای آن را داریم این است که موضوع را به مقامات قضائی و انتظامی اطلاع دهیم و این دستگاه‌ها هم کار‌هایی انجام داده‌اند، اما تاکنون راه‌حلی برای پایان دادن به این مشکل پیدا نشده است.

وی عنوان کرد: عدد و رقم میزان خسارت وارد شده را ندارم، اما در سال ۹۶ از تعداد ۲۹ هزار تابلو و علائم هشداردهنده، حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تابلو به سرقت رفته است.

راه‌حلی برای پایان دادن به سرقت تابلو‌ها وجود ندارد

وی ادامه داد: این مسئله در همه راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی جاده‌های شهری و روستایی وجود دارد و نمی‌توانیم بگوییم در کدام نقطه بیشتر مشاهده شده است.

بهرامی نیا با بیان اینکه برای نصب علائم هشداردهنده چیزی برای جایگزینی آهن‌آلات نداریم، بیان کرد: آهن بیشترین دوام و مقاومت را در برابر شرایط آب و هوایی دارد، اما به دنبال این هستیم که به‌جای نصب عمودی تابلو‌های مسیر نما از تابلو‌های افقی استفاده کنیم و به این سمت حرکت کردیم. البته برخی از تابلو‌های راهنمایی رانندگی باید از جنس آهن باشند و به‌صورت عمودی نصب شوند تا در کاهش حوادث جاده‌‎ای و راهنمایی رانندگان مؤثر باشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرقت تابلو علائم راهنمایی جاده های خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  پیش از این نیز دیوارنگاره های مختلف از این عملیات در معابر شهری رونمایی شده بود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور | عکس
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند