Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:او تاریخ‌ساز است. اولین بوده اما توجه دنیا به سمت دیگری است. وقتی برنده شد از او در مورد افتخاراتش سؤال نشد. در مورد استعداد و توانایی‌هایش از او نپرسیدند بلکه در رابطه با رقص از او سؤال شد. این شرایط بهترین بازیکن زن فوتبال دنیاست. ادا هگربرگ.


هگربرگ در مصاحبه با «سی ان ان» می‌گوید وقتی به‌عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شد انتظار داشت در ارتباط با فوتبال از او سؤال کنند نه رقص اما حتی این سؤال جنسیت‌زده هم نتوانست شادی او را کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اعتمادآنلاین، هگربرگ یک فوتبالیست نابغه است. او در بیست‌ویک بازی سی‌وسه گل به ثمر رسانده و نقشی اساسی در قهرمانی لیون در لیگ قهرمانان اروپا داشته است. ادا تنها 23 سال دارد و بهترین سالهای فوتبالی‌اش پیش رویش است.
انتظار می‌رفت بهترین بازیکن زن فوتبال جهان برای فوتبالش به یاد آورده شود اما حالا تمام تیترها در مورد سؤال جنسیت‌زده مجری برنامه بالن‌در است. با این حال هگربرگ می‌گوید آنچه از این شب به خاطر خواهد آورد هیجان و لذت بردن جایزه بهترین بازیکن دنیاست نه صرفاً سؤال نا به‌جای مجری.
هگربرگ به دلیل بازی برای لیون به فرانسه مهاجرت کرد. کشوری که به گفته ادا برابری زیادی در ورزش زنان و مردان وجود دارد. ادا هگربرگ یک فوتبالیست فوق‌العاده و زنی تواناست و گرفتن جایزه بهترین فوتبالیست زن دنیا برای دختران و زنان ورزشکار الهام‌بخش خواهد بود اما ورزش زنان راه درازی برای رسیدن به برابری در پیش دارد. برچسب ها: بازیکن فوتبال جهان ، نابرابری جنسیتی ، بهترین بازیکن فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: بازیکن فوتبال جهان نابرابری جنسیتی بهترین بازیکن فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد با 6 گل این تیم را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی برای وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد که حسن زاده نمایش درخشانی در طول این مسابقه داشت. او ارسال کننده پاس گل‌های چهارم و پنجم ایران بود و گل ششم را هم با تکنیک خاصی به ثمر رساند. 

در پایان مسابقه مطابق انتظار مسئولان برگزاری مسابقه حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند و او حالا با روحیه بهتری آماده دیدار نیمه نهایی و فینال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حرف آخر ، بهترین انتخاب برای موفقیت در کنکور 1403
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه