Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@09:50:51 GMT

3 فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۸۵۶۱

شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با ساخت سه فیلمنامه موافقت کرد. ناطقان: به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری؛ فیلم‌نامه‌های" شیهه اسب" به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی ، کارگردانی و نویسندگی علی عظیمی ، "دیاپازون" به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری،کارگردانی و نویسندگی حامد میرزا علیزاده طهرانی و"ممنوع الخروج" به تهیه‌کنندگی محمود فلاح ،کارگردانی و نویسندگی سید جلال اشکذری  هر سه با موضوع اجتماعی  موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: ایسنا برچسب ها: فیلم‌نامه ، مجوز ساخت ، پروانه ساخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فیلم نامه مجوز ساخت پروانه ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سیدامیر فتاحیان با بیان این مطلب در نشست مشترک معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج و نمایندگان وزارت دفاع، اداره کل راه و شهرسازی و سایر مسئولان ذیربط که در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری های وزارت دفاع در اجرای طرح های مختلف استان از جمله؛ امتداد بلوار ماهان اظهار داشت: موضوعات حقوقی مربوط به اراضی موسوم به باغ ارتش که طی سنوات گذشته تاکنون مورد بحث و بررسی بوده است، با طرح در صحن شورای اسلامی شهر کرج بزودی تعیین تکلیف شده و امتداد بلوار ماهان زیر بار ترافیکی می رود.

وی افزود: وزارت دفاع در سطح استان البرز به منظور اجرای طرح های مختلف عمرانی همکاری مطلوبی با مسئولان استان داشته است که این روحیه با توجه به اهمیت انتفاع عمومی مردم در راستای تسهیل در تردد بسیار حائز اهمیت است.

فتاحیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به واسطه مدیریت نماینده عالی دولت در استان هم افزایی و وحدت رویه مطلوبی میان مدیران دستگاه های اجرایی حاکم است که ثمره آن خدمت مورد انتظار مردم از نظام جمهوری اسلامی را رقم می زند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با اجرای پروژه بلوار ماهان که با هدف تامین ارتباط ترافیکی در موازات خیابان شهید بهشتی در حال احداث است زمینه لازم برای تسهیل در عبور و مرور شهری و همچنین کاهش بار ترافیکی منطقه فراهم می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899001

دیگر خبرها

  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • صدور پروانه ساخت برای ۴ فیلم کوتاه