Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سپهر با بیان اینکه نخبگان، خواص و مردم باید از نگاه به خارج چشم‌پوشی کنند و به خودکفایی درونی بپردازند، گفت: تربیت نیروی انسانی و دانش باید در دستور کار نیروهای مسلح قرار گیرد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، «سردار محمدحسین سپهر» در افتتاحیه نمایشگاه علمی و پژوهشی اقشار بسیج گفت: همه انبیای الهی انتظار دارند تا وعده الهی مبنی بر تحقق حکومت امام زمان اتفاق بیفتد، اینکه عده ای می گویند اسلام نظام ساز نیست حرف کاملا غلطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش نخبگان ما در تحقق این وعده الهی باید مشخص شود. نیروهای مسلح ما افراد معمولی نیستند بلکه یا نخبه یا از خواص هستند و نقش بی بدیلی در تحقق تمدن اسلامی دارند.

 

وی افزود: مهمترین نقش تمدنی برای جامعه ما نقش علم و دانش است. آینده تمدن اسلامی در صدر اولویت های کشور قرار دارد و بیداری اسلامی در غرب آسیا و آفریقا نمونه این موارد است. ویژگی اصلی تمدن سازی اسلامی باور به وقوع این حادثه بزرگ است.

 

سردار سپهر ادامه داد: امروز متاسفانه مجریان برخی از بخش های کشور از آمریکا ترس دارند در حالی که خداوند همواره به امداد الهی وعده داده است. نخبگان، خواص و مردم باید از نگاه به خارج چشم پوشی کنند و به خودکفایی درونی بپردازند.

 

وی اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی و دانش باید در دستور کار نیروهای مسلح قرار گیرد. با علم و دانش است که می توان رژیم صهیونیستی را نابود کرد و ما به عنوان بسیج بسترساز تمدن اسلامی نه تنها در ایران بلکه در دنیا هستیم.

 

وی گفت: با صدور فرهنگ و تفکر بسیجی به سوریه و عراق این بستر را در آنجا نیز فراهم کردیم./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي استان سمنان مقابله با تروریسم بجنورد خراسان شمالی کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند سردار سپهر نخبگان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم

حجت الاسلام نبویان نویسنده کتاب  خلاصه  برجام آینه عبرت در مراسم رونمایی این کتاب گفت: این کتاب برای سهولت و به صورت خلاصه و مفید از کتاب ۶ جلدی نوشته شده است و سعی شده در این کتاب خواننده به صورت مختصر و مفید در جریان کم و کاستی و ضعف‌های قرارداد برجام قرار بگیرد.

نویسنده این کتاب افزود: این کتاب، به صورت خلاصه روایتی از روند مذاکرات، از سال ۸۲ تا سال ۱۴۰۰ را شامل می‌شود و سعی شده به عنوان سند، روند تاریخی مذاکرات را بررسی کرده و ایرادات و نقاط ضعف برجام بررسی و برای مخاطبان بیان شود. 

آیت الله کعبی در مراسم رونمایی از این کتاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی تمدنی است که سه ضلع دارد گفت: ضلع برخورداری از اجتهاد اصیل با توجه به مقتضیات زمان و تبیین و تعمیق آن، حوزه علم و فناوری با تلفیق ایمان و علم و ضلع اقتدار نظامی، دفاعی و امنیتی سه ضلعی است که بر پایه نظریه مقاومت است و با تلفیق این سه حوزه تمدن سازی محقق خواهد شد. 

 وی افزود: جوانان حوزه و دانشگاه باید نظریه تمدن اسلامی بر اساس انقلاب اسلامی را بشناسند و بستر سازی و زمینه سازی تحقق و گفتمان سازی تمدن سازی اسلامی در کشور را محقق نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست
  • دانش‌ بنیان شدن کشاورزی در گرو باور به نقش محوری روستاها است
  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • پیام عملیات موشکی سپاه علیه اسرائیل از نگاه وزیر کشور و یک عضو شورای نگهبان
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم
  • تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از نیروهای مسلح و ابراز امیدواری برای نابودی رژیم صهیونیستی
  • قدردانی معلمان و دانش‌آموزان از نیروهای مسلح
  • نیروهای مسلح ایران مانع نقشه‌های شیطانی صهیونیست‌ها می‌شوند
  • نیشابور در شکل گیری تمدن ایران اسلامی نقش اساسی داشته است