Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دانش دفاعی و امنیتی با کمک همه ظرفیت‌های کشور و با هدایت نیرو‌های مسلح تولید و بکارگیری می‌شود که در این زمینه، بانک اطلاعاتی برای شناسایی اقدامات دانشی در سطح نیرو‌های مسلح در حال راه‌اندازی است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ «محمدحسن باقری» ظهر امروز در نشست مدیران دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح، با اشاره به اینکه این نشست چهارمین نشستی است که برگزار می‌شود، اظهار داشت: امروز در نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه اقشار بسیج، شاهد شکوفایی بخش کوچکی از توانمندی‌های نخبگان بسیج بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دانش دفاعی و امنیتی با کمک همه ظرفیت‌های کشور و با هدایت نیرو‌های مسلح تولید و بکارگیری می‌شود که در این زمینه، بانک اطلاعاتی برای شناسایی اقدامات دانشی در سطح نیرو‌های مسلح در حال راه‌اندازی است.

امیر باقری با بیان اینکه نباید به پژوهش‌های آینده‌نگرانه کم‌توجهی کنیم، افزود: اگر امروز در نیرو‌های مسلح با مسائلی مواجه هستیم که مانع حرکت جهادی می‌شود، به دلیل این است که ۱۰ سال پیش برای چنین روزی فکر نکرده بودیم.

معاون آموزش و پژوهش ستادکل نیرو‌های مسلح، ترسیم فضای ۱۵ الی ۲۰ سال آینده کشور را وظیفه حوزه پژوهش و دانش برشمرد و گفت: تا کنون در شش استان کشور نشست مدیران دانش و پژوهش را در سطح نیرو‌های مسلح برگزار کرده‌ایم؛ البته باید در نشست‌های آینده، پنل‌های تخصصی با حضور نخبگان داشته باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و دانشی نیرو‌های مسلح باید با یکدیگر ارتباط دو سویه داشته باشند و این ارتباط را مرتب تقویت کنند؛ از سوی دیگر یکی از خلأ‌های حوزه دانش و پژوهش، نداشتن نظام‌هایی است که مسیر و جهت را نشان دهد، که برای پر کردن این خلأ تاکنون موفق شده‌ایم ۳۶ زیرنظام را در این زمینه در سطح نیرو‌های مسلح ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروهای مسلح اقشار بسیج دانش دفاعی حرکت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیرو‌های مسلح، با سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح دیدار و گفتگو کرد.

بنابر روایت تسنیم، سرلشکر باقری در ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم فلسطین، گفت: انشالله به برکت خون این شهیدان شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه به برکت جهاد فلسطین امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه‌تر برگزار خواهد شد، افزود: آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه عملیات بی‌نظیر هفتم اکتبر عملیات بزرگی بود که شکست ترمیم ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد، تصریح کرد: این عملیات غرورآفرین، افسانه شکست ناپذیری اسرائیل جنایتکار را نقش بر آب کرد و فلسطین را به موضوع اول جهان اسلام بلکه کل جهان تبدیل کرد.

سرلشکر باقری گفت: ما این عملیات را به دلیل ویژگی‌های اطلاعاتی ضربه غافلگیر کننده به دشمن در حداقل زمان، یک عملیات بی‌نظیر و استثنایی و موفق می‌دانیم و به خاطر داشتن چنین طراحان و رزمندگان شهادت طلبی به شما تبریک عرض می‌کنیم و انشالله با تدابیر جنابعالی و دیگر دوستان شکست رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اگر آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک نکرده بودند یقیناً تا الان این فروپاشی اتفاق افتاده بود و آنچه که رژیم صهیونیستی توانست جواب بدهد فقط کشتار مردم بی‌گناه، زنان، کودکان و خراب کردن بیمارستان‌ها و وارد کردن قحطی و گرسنگی بوده است.

سرلشکر باقری با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر همه فشار‌های وارد شده؛ خاطر نشان کرد: مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین توانستند قدرت اسلام را به همه مردم جهان نشان دهندو به یاری خدا و با حمایت‌هایی که باید از این مردم بشود شیرینی پیروزی را بتوانیم در آینده نزدیک ببینیم.

رییس دفتر سیاسی حماس نیز ضمن اظهار خوشحالی و خرسندی در خصوص دیدار‌های صورت گرفته با فرماندهان نظامی ایران، گفت: برگزاری این جلسه یکی از دلایل اصلی توجه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به فلسطین است.

وی افزود: مسائل حاشیه‌ای در فلسطین باعث شده بود به خواسته‌های مردم فلسطین توجهی شود ولی به لطف الهی عملیات هفتم اکتبر باعث شد حرف دل مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

رییس دفتر حماس با بیان اینکه حمایت‌ها و پیگیری‌های نیرو‌های مسلح و ملت ایران در مورد مسائل فلسطین به نیروی‌های جهادی ما روحیه مضاعف در به ثمر رسیدن اهداف عملیات طوفان الاقصی می‌بخشد؛ تصریح کرد: تلاش‌های شهید سردار سلیمانی در خصوص شنیده شدن فریاد مظلومان جهان و سرکوبی قدرت‌های ستمکار هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست.

اسماعیل هنیه در پایان از توجهات مقام معظم رهبری و مسئولان جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان ارتش و سپاه تشکر کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # حماس سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات
  • پذیرش محدود پژوهش علوم انسانی از سوی دنیا
  • انصارالله: تا کنون به ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل حمله کرده‌ایم
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • شناسایی و پیگیری روش‌های تقویت مالی در حوزه علم و فناوری
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد