Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@05:46:51 GMT

جشنواره رسانه ابوذر در بندرعباس برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۸۶۳۹

جشنواره رسانه ابوذر در بندرعباس برگزار می شود

رئیس بسیج رسانه هرمزگان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره رسانه ابوذر در هشت محور در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «مرتضی پیروی منش» امروز(یکشنبه 18 آذر) در نشست دورهمی رسانه و اعضای بسیج رسانه فعال در هفته بسیج ضمن قدردانی از عملکرد خبرنگاران در انعکاس رویدادهای این هفته، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خانواده و سبک زندگی، ایثار و شهادت، اقتصادمقاومتی و محرومیت‌زدایی و چهلمین سالگرد انقلاب را از محورهای هشت گانه جشنواره رسانه ابوذر برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می توانند آثار خود را در قالب های یادداشت، گزارش، مصاحبه، خبر، عکس، چندرسانه‌ای(فیلم‌نامه‌نویسی، فیلم کوتاه و موشن‌گرافی) ارسال کنند، افزود: بخش ویژه‌ باموضوع کم‌آبی و مصرف بهینه برق نیز پیش بینی شده است که خبرنگاران می توانند آثار مرتبط با این موضوع را نیز به دبیرخانه ارسال کنند.

 

پیروی منش آخرین مهلت ارسال آثار را 15 دی ماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند تا مهلت اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه هرمزگان ارسال کنند.

 

 وی عنوان کرد: جشنواره رسانه ابوذر ۲۰ دی ماه سال جاری در بندرعباس برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي استان سمنان مقابله با تروریسم بجنورد خراسان شمالی کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند جشنواره رسانه ابوذر بسیج رسانه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز بخش مصاحبه و یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به مهر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر که با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، مسئولان فرهنگی این استان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهید قهاری مجتمع بعث کرمانشاه برگزار شد، خبرنگاران خبرگزاری مهر موفق به کسب رتبه نخست در بخش مصاحبه و رتبه سوم در بخش یادداشت شدند.

در این مراسم آرزو کرمی خبرنگار خبرگزاری مهر استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست در بخش مصاحبه و رؤیا متکیایی دیگر خبرنگار خبرگزاری مهر موفق به کسب رتبه سوم بخش یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر شدند.

گفتنی است، در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از برگزیدگان قالب‌های مختلف شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک و موشن گرافی، عکس و کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است، از برگزیدگان مقام اول در قالب‌های مختلف با اهدا لوح و تندیس این جشنواره و سایر مقام‌ها با اهدا لوح تجلیل شد.

کد خبر 6057633

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره ابوذر در کرمانشاه معرفی شدند
  • اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار شد
  • فراخوان ارسال آثار به پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» منتشر شد
  • جوایز بخش مصاحبه و یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به مهر رسید
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۰۵ ثانیه در بندرعباس
  • رسانه ها با امید آفرینی، دستاوردهای نظام را به مردم معرفی کنند
  • نوگرایی مولفه مهمی برای رسانه‌ها محسوب می‌شود
  • اختتامیه جشنواره ابوذر آذربایجان‌غربی؛ اواخر فروردین
  • نوگرایی مهمترین نیاز رسانه در کردستان است
  • اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر برگزار شد