Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:40:32 GMT

نبرد حساس پاس در ایستگاه پایانی نیم فصل لیگ دو

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۸۶۷۸

نبرد حساس پاس در ایستگاه پایانی نیم فصل لیگ دو

همدان- ایرنا- روند روبه رشد تیم پاس در هفته های اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور باعث شده تا همگان منتظر جایگاه مطلوب این تیم در پایان نیم فصل اول مسابقات باشند.

به گزارش ایرنا شاگردان احمد جمشیدیان فردا دوشنبه در آخرین هفته از رقابت های نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در شرایطی میهمان مس شهر بابک استان کرمان هستند که برتری در این مسابقه می تواند پاس را به رتبه دوم جدول برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم پاس تا به اینجا با 17 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته و این رتبه با درخشش در دیدارهای اخیر به دست آمده است.
تیمی که ابتدای فصل به دلیل نبود آماده سازی بدنی و ناهماهنگی در بین بازیکنان جزو تیم های قعرنشین جدول بود اما اکنون توانسته با چهار برد ارزشمند در جمع مدعیان گروه ب قرار بگیرد.
این نتایج درخشان سبب شده تا هواداران نیز انتظار بیشتری از این تیم داشته باشند و حالا حداقل به جایگاه دومی رضایت دارند.

* یک برد تا نائب قهرمانی نیم فصل
تیم تحت هدایت احمد جمشیدیان در صورتی که بتوانند در بازی فردا مقابل مس شهر بابک به برتری برسند، عنوان نائب قهرمانی گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور در نیم فصل اول را کسب خواهند کرد.
هر چند تیم پاس با وجود مشکلات عدیده و نبود تعهدات مالی مسئولان در قبال این تیم، تا به اینجا عملکرد درخشانی را به ثبت رسانده و در بین تیم های متمول لیگ 2 جایگاه خوبی را دست و پا کرده است.
حالا پاسی ها برای ثبت عنوان نائب قهرمانی نیم فصل اول مسابقات فقط به یک برد نیاز دارند تا با روحیه مضاعف برای نیم فصل دوم آماده شوند.
پاسی ها در 5 بازی اخیر خود به چهار برد و یک تساوی دست یافتند تا عملکردی بسیار بهتر از سایر حریفان داشته باشند.

* لشکر مصدومان پاشنه آشیل تیم پاس
پاسی ها در بازی فردا با لشکری از بازیکنان مصدوم و غایب مواجه هستند.
فشار مسابقات باعث شده تا اغلب بازیکنان کلیدی تیم پاس دچار مصدومیت شوند و این تیم با 16 بازیکن رهسپار شهر بابک شود.
اما نکته جالب تر اینکه دستیاران احمد جمشیدیان در این مسابقه محروم هستند و نمی توانند از روی نیمکت به هدایت تیم خود بپردازند.
با این حال علی قربانی و بهمن طهماسبی دستیاران جمشیدیان همراه تیم به شهر بابک رفته اند تا این تیم را حتی از روی سکوها ، کمک کنند.
هیچ یک از اعضای کادر فنی تیم پاس با وجود گذشته 12 هفته از مسابقات ریالی دریافتی نداشته اند و نیم فصل بدون پول این تیم را کمک کرده اند.

* احیای مس با تغییرات کادر فنی
تیم مس شهر بابک اگرچه در قعرجدول رده بندی گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته اما با تغییر کادر فنی، در 2 دیدار اخیر خود 4 امتیاز ارزشمند را کسب کرده است.
مسی ها با تغییر در کادر فنی تیم خود و آوردن «ادموند یونان پوران» به عنوان سرمربی جدید ، تحول خوبی را در این تیم ایجاد کرده اند.
این تغییرات باعث شده تا پاس در آخرین دیدار از دور رفت لیگ دسته دوم فوتبال کشور شرایط سختی را در پیش داشته باشد.
باتوجه به قرارگرفتن مس در قعر جدول، این تیم نیز بی محابا برای پیروزی در مقابل پاس می جنگد و همین مساله به زیبایی بازی دو تیم خواهد انجامید.

* با شناخت کافی به مصاف مس می رویم
سرمربی پاس درباره بازی مقابل مس شهر بابک گفت: با شناخت کافی به مصاف مس می رویم هر چند این تیم با تغییر سرمربی خود دستخوش تحولات موثر در بازی های اخیر شده است.
احمد جمشیدیان افزود: جایگاه این تیم انتهای جدول نیست و اطمینان می دهم روند صعودی پیدا می کند چرا که جزو باشگاه های است که از نظ مالی و امکاناتی مشکلی ندارد.
وی بیان کرد: تیم پاس نیز در بازی های اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده اما بازی فردا خاص است چرا که هشت بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداریم و تنها با 16 بازیکن به این شهر سفر کرده ایم.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: البته جای نگرانی نیست و با همین بازیکنان هم برای کسب حداکثر امتیاز به میدان می رویم.
وی با اشاره به شرایط باشگاه پاس گفت: تیم پاس همواره درگیر مسایل و مشکلات مالی و مدیریتی بوده و هست و این موضوع چیز تازه ای نیست.
سرمربی پاس افزود: باشگاه قدرت پرداخت پول و هزینه آنچنانی را ندارد و تنها کاری که می توانیم برای موفقیت تیم بکنیم، بالا بردن کیفیت فنی است تا کمبودهای باشگاه جبران شود.
سرپرست تیم پاس نیز گفت: با تیمی نصفه و نیمه روز دوشنبه به مصاف مس شهربابک می رویم و شماری از بازیکنان کلیدی تیم را در اختیار نداریم.
محمد مظهری افزود: امیدوارم با سه امتیاز به همدان بازگردیم و بتوانیم با بهترین جایگاه به استقبال نیم فصل دوم برویم.
وی با اشاره به دغدغه های تیم پاس گفت: مطالبات اعضای تیم پیگیری کافی شده و اکنون وقت عمل است و امیدوارم مسئولان به حل مشکلات تیم اقدام کنند.
مظهری بیان کرد: در حال حاضر تاریخی ترین دوران همدلی و اتحاد را در پاس همدان شاهد هستیم و اگر تیم مدعی برای نیم فصل دوم می خواهیم باید حمایت همه جانبه شود.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون نیز با مشکلات موجود، با کسب نتایج درخشان شاهکار کرده ایم.
تیم پاس فردا و از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای مس شهر بابک به مصاف نماینده این شهر خواهد رفت.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال همدان ليگ 2 پاس همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند

به گزارش “ورزش سه”، هوشنگ نصیرزاده در خصوص دیدار با نساجی گفت: بازی بیشتر برای نساجی حساس است و برای ما هم از این رو حساس است که تغییر و تحولات زیادی داشتیم.

او با اشاره به شکست به ذوب‌آهن و جدایی پاکو خمس اظهار داشت: قراردادی که با آقای خمس داشتیم، تمام مسئولیت فنی برعهده ایشان بود. بازی با ذوب‌آهن هم یک اتفاق بود و گذشت.

نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید عنوان کرد: ما در این ۷ بازی سرمربی جدید خواهیم داشت و قرارداد ایشان برای فصل آینده هم اعتبار خواهد داشت. سعی می‌کنیم باتوجه به اعتبار تراکتور، سعی کنیم از یک سرمربی استفاده کنیم که رزومه خوبی داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی جدید خارجی خواهد بود؟ گفت: همانطور که مالک باشگاه اعلام کرده، سرمربی ما قطعا خارجی است.

دیگر خبرها

  • معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد
  • واکنش دقیقی به بازی‌های حساس شمس آذر در هفته‌های اخیر / فیلم
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به ایستگاه پایانی رسید + فیلم
  • نصیرزاده: سرمربی جدید تا پایان فصل بعد می‌ماند
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان