Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز (یک‌شنبه) استقلال در غیاب بازیکنان فیکس این تیم برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز (یک‌شنبه) تمرین خودش را ساعت ۱۱:۳۰ در زمین چمن مجموعه صنایع دفاع برگزار کرد. بازیکنانی که مقابل سپیدرود فیکس بازی کرده بودند، با تصمیم وینفرد شفر، سرمربی استقلال امروز را استراحت کردند. بازیکنان دیگر، زیر نظر فیلیپ، بدنساز استقلال بدن‌هایشان را گرم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن بازیکنان ۵ به ۲ آقا وسط بازی کردند. دروازه‌بانان هم در غیاب سید حسین حسینی که مقابل سپیدرود فیکس بود، تنیس فوتبال بازی کردند که بیژن طاهری و اشکان نامداری و دستیاران شفر آن‌ها را همراهی کردند. در پایان هم فوتبال درون‌تیمی بین بازیکنان استقلال برگزار شد که تبریزی و صیادمنش گل‌زنان این بازی بودند.

مارکوس نویمایر که در تمرین وزنه دیروز استقلال حضور نداشت، امروز با دیگر بازیکنان استقلال تمرین کرد. همچنین داریوش شجاعیان و محسن کریمی که در نیم فصل به لیست استقلال اضافه می‌شوند، در تمرین گروهی امروز حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تمرین استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت

به گزارش همشهری آنلاین جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش بردهای اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

ظاهرا در روزهای گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت بردهای تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدارهای حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

کد خبر 845182 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت