Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@05:55:13 GMT

تصادفات درون‌‌شهری 22 درصد کاهش یافته است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۸۷۱۹

تصادفات درون‌‌شهری 22 درصد کاهش یافته است


رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: در 8 ماهه امسال میزان تصادفات و کشته‌های درون شهری در این حوادث 22 درصد کاهش یافته است.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل, رحیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران ،اظهار کرد: در حالی که در هشت ماهه سال گذشته 23 نفر در تصادفات درون‌شهری جان باخته بودند در 8 ماهه امسال این تعداد به 18 نفر رسیده که با کاهش 22 درصدی در این حوزه روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به رتبه‌بندی شهرستان‌ها در کاهش تصادفات اشاره و خاطرنشان کرد: در اردبیل 7 نفر، پارس‌آباد 2 نفر، گرمی، سرعین، نیر، نمین و کوثر یک نفر، بیله‌سوار 2 نفر و مشگین‌شهر نیز سه نفر کاهش کشته را در تصادفات درون‌شهری در سالجاری شاهد بودیم.
رئیس پلیس راهور استان اردبیل وضعیت تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری و رتبه پانزدهم استان اردبیل در بین استان‌های کشور را یادآور شد و بیان کرد: در تصادفات فوتی جایگاه ما 31 کشور، جرحی 23 کشور و خسارتی 15 کشور است به طوری که در تعداد مجروحین نیز رتبه 21 و جان باختگان رتبه 30 کشوری را داریم.
آقامحمدی پلیس راهور را یک مجموعه خدماتی – انتظامی برشمرد و گفت: در کنار رسیدگی به تصادفات پلیس راهور استان در صدور گواهینامهف اجرائیات، ترخیص و ... به هموطنان ارائه خدمات کرده و سعی می‌کند رضایت آنه را جلب کند.
وی تصریح کرد: در کشورمان به ازای هر هزار نفر 279 دستگاه خودرو وجود دارد که میانگین فوتی ما 11.25 درصد نفر است در حالی که این میانگین در آمریکا 834 دستگاه خودرو و فوتی نیز 1.30 درصد است که وضعیت ما در بین کشورها تنها از افغانستان در این زمینه بهتر است.
رئیس پلیس راهور استان اردبیل وجود 171 هزار کیلومتر جاده را در مناطق مختلف کشور یادآور شد و بیان کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا به تناسب مساحت و حتی بیش از آن جاده و راه‌های شریانی احداث شده که به نظر می‌رسد کشورمان از این لحاظ نیز همچنان عقب است.
آقامحمدی ضرورت احداث مرکز کنترل ترافیک را در اردبیل یادآور شد و افزود: در کنار احداث این مرکز با همکاری شهرداری اردبیل انتظار داریم پیگیر وصول مطالبات استان از ماده 23 اخذ جرایم باشیم که تاکنون ریالی از این محل به استان اختصاص نیافته است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان اردبیل استان های کشور افغانستان شهرداری کنترل ترافیک منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است