Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۸ نفر مددجوی زندان‌های استان تهران موفق به دریافت گواهینامه در دوره‌های سواد آموزی و انتقال شده اند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری با تلاش مسئولان مربوطه در ندامتگاه‌های تابعه و ارائه طرح‌های تشویقی و ایجاد انگیزه در میان مددجویان بی سواد و کم سواد، تعداد ۹۷ مددجو در دوره‌های سواد آموزی و انتقال شرکت کرده اند که در پایان ۳۲ نفر بی سواد در دوره سواد آموزی از نعمت خواندن و نوشتن بهره‌مند و ۶ نفر کم سواد نیز موفق به دریافت گواهینامه در دوره تحکیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصطفی محبی افزود: در دوره‌های اخیر نیز تعداد ۸۳ مددجوی بی سواد و کم سواد در اردوگاه فشافویه و مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ شناسایی شده اند و هم اکنون با اعزام آموزشیار نهضت سواد آموزی، دوره‌های سواد آموزی و تحکیم در آن مراکز در حال برگزاری است که قطعا ادامه این روند می‌تواند در ریشه کن شدن امر بی سوادی در سطح زندان‌ها و جامعه کمک شایان توجهی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سوادآموزی دریافت گواهی نامه مددجوی زندانی زندان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟

تهران کلانشهری با مشکلات فراوان است و ایده انتقال پایتخت بار‌ها در دولت‌های مختلف مطرح شده است.

به گزارش خبرآنلاین، فضا‌های اطراف رودخانه‌های تهران رها شده است. تهران شهر زخمی شده‌ای است که طرح‌های نجات در آن اجرا نشده و طرح جامع اول تهران متوقف شده است. اینجا بزرگراه‌ها ساخته شده، اما بدون اینکه بدانند هدف از آن چه بوده است. زمانی هم شهرداری تهران مایل نبوده شهر طرح داشته باشد، چون می‌خواسته تراکم فروشی کند. بخش عمده‌ای از مشکلات تهران مربوط به‌همین طرح‌های زخمی شده و رها شده است. الان هم تهران طرح ندارد.

حسین ایمانی جاجرمی در پاسخ به این سوال که انتقال پایتخت راهگشا نیست، ادامه می‌دهد: غیرممکن است. شما برای این کار پول ندارید. هر جای دیگر را هم برای پایتخت شدن انتخاب کنید دوباره همین مشکلات در آن تکرار می‌شود.

این کارشناس در خصوص اینکه زمان آقای احمدی‌نژاد کار انتقال پایتخت شروع شد، حتی معاونت‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به‌اصفهان و شیراز منتقل شدند، و ادامه آن روند موفق می‌شد، می‌گوید: نه، آن اقدامات پشتوانه مطالعاتی نداشت. ضمن آنکه باید اراده سیاسی کل حاکمیت درباره انتقال پایتخت اجرا می‌شد. دولت به‌تن‌هایی قادر به‌این کار نیست.

دیگر خبرها

  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • سواد رسانه چه جایگاهی در زندگی افراد دارد؟
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران