Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تخصیص 46 میلیارد تومان اعتبار به 30 طرح تسهیلات گردشگری روستایی در سال جاری خبر داد .

  به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار با بیان اینکه 41 موافقت اصولی اولیه بوم گردی در حوزه سرمایه گذاری گردشگری این استان صادر شده است، گفت: از ابتدای سال 96 تا 25 مهرماه سال جاری، با 41 طرح اولیه بوم گردی در حوزهسرمایه گذاری گردشگریاستان موافقت شده که از این میان، 14 طرح موفق به کسب موافقت اصولی سرمایه گذاری گردشگری شده‌اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه به میزان کل تسهیلات مصوب بانکی برای پروژه‌های گردشگریاستان از سال 96 تا مهرماه سال جاری اشاره کرد و افزود: بر اساس 73 طرح مصوب بانکی در راستای اهداف توسعه گردشگری استان در بازه زمانی مذکور، مبلغ 89 میلیارد و 492 میلیون و 400 هزار تومان تسهیلات بانکی در راستای تسهیلات روستایی گردشگری، فراگیر گردشگری، صندوق توسعه ملی، صنایع دستی روستایی و طرح رونق تولید به متقاضیان، اختصاص یافته است .

وی ادامه داد: از حجم کل تسهیلات بانکی مصوب، مبلغی بالغ بر 46 میلیارد تومان به 30 طرح مصوب بانکی در حوزه تسهیلات گردشگری روستایی اختصاص داده شده است .

آبدار در ادامه به فعالیت 68 انجمن مردم نهاد میراث فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: انجمن‌های مردم نهاد میراث فرهنگی باتوجه به حوزه فعالیتشان می‌توانند در پیشبرد اهداف سازمانی در استان نقش بسزایی داشته باشند، در همین راستا 68 انجمن مردم نهاد میراث فرهنگی به صورت فعال در استان در حال فعالیت هستند که تاکنون 111 کارت عضویت توسط آن ها صادر شده است .

  وی در پایان، حرکت در مسیر جذب و هدایت سرمایه گذاران در فرصت‌های سرمایه گذاری صنعت گردشگری به ویژه مناطق نمونه گردشگریاستان را امری اجتناب ناپذیر برای تطبیق با مشخصات مناطق پیشرو در امر گردشگری خواند و متذکر شد: آذربایجان شرقی با وجود 47 منطقه نمونه و 52 روستای هدف گردشگری، می‌تواند با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی، فرصت مناسبی را برای توسعه امکانات زیرساختی و ارتقاء سطح کیفی گردشگری فراهم کند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بخش خصوصی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گردشگری استان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین

موسی بابایی کیا رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور افزایش ضریب و درجه مکانیزاسیون در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی در سال گذشته مبلغ یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال سهمیه تسهیلات طرح توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از محل اعتبارات خط ۱۱ به این استان اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در پایان سال گذشته از مبلغ کل تخصیص یافته به استان ۵۵۹ میلیارد ریال توسط بهره برداران جذب و دریافت شده است.

بابایی کیا یادآور شد: تعداد افراد معرفی شده به بانک جهت دریافت تسهیلات بانکی ۶۰۷ نفر به مبلغ دو هزار و ۸۴۰میلیارد ریال بوده که از این تعداد ۲۱۴ نفر موفق به اخذ تسهیلات به مبلغ ۵۵۹ میلیارد ریال شده اند.

رئیس اداره مکانیزاسیون کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با استفاده از تسهیلات بانکی جذب شده ۵۲ دستگاه تراکتور باغی به مبلغ ۱۹۴میلیارد ریال و تعداد ۱۶۲ دستگاه انواع دنباله بند و ادوات کششی کشاورزی به مبلغ ۳۶۵ میلیارد ریال به ناوگان مکانیزه استان افزوده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ۲۱۱ طرح سفر اول رییس جمهور به استان سمنان افتتاح شده است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن لایحه اصلاح «قانون مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن «لایحه اصلاح مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین