Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@20:42:23 GMT

مرگ دردناک پسر سه ساله در تصادف با زانتیا در خاش

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۷۸۹۹۴

رکنا: پسربچه ای سه ساله در سانحه رانندگی در شهرستان خاش بطرز دلخراشی جان باخت.

سرهنگ ابراهیم کوچک زائی فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: یک فقره تصادف Crash فوتی در بلوار خلیج فارس روبروی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به مرکز به فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیم گشت کلانتری 12 به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده در محل حادثه Incident مشخص شد یک دستگاه خودرو زانتیا به رانندگی مردی 27 ساله با پسربچه ای سه ساله که به صورت پیاده در تردد بوده برخورد کرده است.

سرهنگ کوچک زائی تصریح کرد: در این حادثه پسربچه خردسال به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت و جسدش با کمک نیروهای امدادی به سردخانه منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: کارشناس تصادفات راهور در بررسی های اولیه علت حادثه را سرعت غیرمجاز خودرو زانتیا اعلام کرده است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس بیماری سخت بقایی در زندان+ عکس قاتلان سریالی در ایران / 2 گروه روانی آنان را بشناسید نگهبان شهرک صنعتی آبادان گلوله باران شد ! راز تلفن های پی در پی مرد خراسانی با 40 زن چه بود ؟ راننده های این خودروها تهران را نا امن کرده بودند! +فیلم و عکس سرقت مسلحانه مرگبار از بانک با 14 کشته به پایان رسید+ عکس تاج جواهر نشان به سرقت رفت+ عکس اعتراف عجیب قاتل رحیم و کیوان ذبیحی در بانه +عکس شوخی دردسرساز گلزار با شرکت‌کننده برنده‌باش

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف Crash حادثه Incident راهور اخبار حوادث کودک شهرستان سانحه رانندگی خاش پسربچه حوادث خاش عکس مرد افغان اخبار افغانستان حوادث افغانستان قتل فیلم ساعت تهران پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان

  محمود کهن سال رئیس بیمارستان رازی سراوان گفت: دختر 9 ساله سراوانی که در اثر تصادف دچار خونریزی مغزی اپیدورال شده بود، توسط  جراح مغز و اعصاب بیمارستان رازی سراوان  تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و جانش نجات یافت.

وی ادامه داد: این دختربچه که بر اثر سانحه تصادف دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، به سرعت به این بیمارستان منتقل شد، با معاینات اولیه و انجام سی‌تی‌اسکن، خونریزی مغزی اپیدورال در ناحیه سر وی تشخیص داده شد.

وی افزود:  حال عمومی بیمار رو به بهبود است و بیمار پس از بستری در بیمارستان، از بخش مراقبت‌های ویژه مرخص خواهد شد.

دکتر کهنسال گفت: خونریزی مغزی اپیدورال یکی از اورژانس‌های شایع در تصادفات سر است و اگر به موقع تشخیص و درمان نشود، می‌تواند به مرگ بیمار منجر شود. خوشبختانه در این مورد، بیمار به موقع به بیمارستان منتقل شد و با اقدام سریع تیم پزشکی، جان وی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان